Gå til innhold

Xbox Game Pass


Steinar Bakke.

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Er det noen som vet om Xbox Game Pass er utløpt, etter et år.

Kommer ingen vei, å får ikke innstalert Microsoft Flight Simulator 2020.

Microsoft Flight Simulator 2020 Appen i X-Box er borte, og får den heller ikke opp i Microsoft Store.

Må Game Pass, kjøpes på nytt.??? Og må jeg kjøpe, Microsoft Flight Simulator 2020 på nytt. Noen som hvet

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Game pass er et abonnement på et stort spillbibliotek som normalt koster 99 (kun pc) eller 125 (pc+xbox+cloud) kr per måned. Du kan logge deg inn på account.microsoft.com for å se om du har et aktivt Game pass abonnement.

Alternativt kan MSFS kjøpes permanent for en engangssum istedenfor.

Det skal være mulig å søke opp MSFS i Microsoft Store uansett om du har Game pass eller ikke, men den finner det kun om jeg søker "flight simulator" og ikke "flight simulator 2020". Microsoft bør kanskje ta en titt på den søkealgoritmen.

Her er direkte link til standardversjonen som er inkludert i game pass:  https://www.microsoft.com/store/productId/9MTJ74MKQM46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbox Game Pass er en abonnementstjeneste som gir tilgang til et bibliotek med spill på Xbox-konsoller og PC-er. Lengden på Xbox Game Pass-abonnementet ditt avhenger av abonnementsplanen du velger. Flere abonnementsplaner er tilgjengelige for Xbox Game Pass, inkludert månedlige, kvartalsvise og årlige planer. Hvis du har kjøpt et årsabonnement for Xbox Game Pass, utløper det ett år fra kjøpsdatoen. Det er verdt å merke seg at hvis du har satt opp et abonnement med automatisk fornyelse, vil det fornyes på slutten av abonnementet ditt. Hvis du ikke vil at abonnementet ditt skal fornyes, må du sørge for å si det opp før fornyelsesdatoen. Personlig, siden jeg koblet til, har jeg bare hengt i det, vel, og av og til sittet i https://mostbet-no.org/.

Endret av ThomasHagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...