Gå til innhold

Ny ENGM, hvor i alle dager kom den fra?


Dag Baardsen

Anbefalte innlegg

Jeg har hjulpet litt til med noe problemløsning på ENGM. Personlig ser jeg ca ingen fps forskjell på default og denne addon med interiør. Det jeg ser er en mulig bug som jeg har sett andre steder i landet også: At jeg mister 5-15fps hvis jeg ser mot nord-nordøst i forhold til andre retninger. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet ved ankomst Røros. Plutselig kraftig lag, kanskje ned i 1 FPS, ender med flykrasj om jeg ikke er ekstremt rolig på yoke.....
Bruker frkristi sin addon ENRO.
Spørs om problemet har kommet med en update, var i hvertfall ikke slik for noen mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden skrev Tom Setsaas:

Jeg har samme problemet ved ankomst Røros. Plutselig kraftig lag, kanskje ned i 1 FPS, ender med flykrasj om jeg ikke er ekstremt rolig på yoke.....
Bruker frkristi sin addon ENRO.
Spørs om problemet har kommet med en update, var i hvertfall ikke slik for noen mnd siden.

Det dukket opp et problem jeg hadde med ENRO tidligere etter SU9. Plutselig har jeg doble runways når Navigraph er installert. Jeg skal se om det er mulig å eliminere problemet. Scenery er for øvrig uendret siden SU6/7, så det er et problem som dukket opp etter SU9.

Har landet på ENRO 2-3 ganger i beta og etter SU9, og kan ikke si jeg har opplevd noe dramatisk fall i FPS. Skal ta meg en ny tur og teste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden skrev Tom Setsaas:

Jeg har samme problemet ved ankomst Røros. Plutselig kraftig lag, kanskje ned i 1 FPS, ender med flykrasj om jeg ikke er ekstremt rolig på yoke.....
Bruker frkristi sin addon ENRO.
Spørs om problemet har kommet med en update, var i hvertfall ikke slik for noen mnd siden.

Opplever en generell reduksjon i FPS over alt, men etter å ha testet ENVA-ENRO akkurat nå, så ligger den faktisk ganske stabilt hos meg. Kanskje en liten dropp ved landing, men ikke mye.

Doble runways hadde også forsvunnet etter siste oppdatering av Navigraph.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering til ENGM versjon 1.7

 

Added static 3D passenger models to the 'engm-ultra-interior-optional' package. IF YOU WANT TO USE THE PASSENGER MODELS, YOU NEED TO INSTALL 'DAVE'S 3D PEOPLE LIBRARY' FROM FLIGHTSIM.TO "https://flightsim.to/file/5452/dave-s-3d-people-library" TO MAKE THE PASSENGER MODELS APPEAR! (If you don't want to use them, then no need to install it.)

-Added detailed ATC tower interior
-Added custom buildings/hangars to the east side of the airport
-Some corrections to taxiway signs
-Added stairs to some of the jetway models
-Further enhanced night lighting of the main terminal

 

Endret av Morten Pedersen
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Morten Pedersen:

Ny oppdatering til ENGM versjon 1.7

 

Added static 3D passenger models to the 'engm-ultra-interior-optional' package. IF YOU WANT TO USE THE PASSENGER MODELS, YOU NEED TO INSTALL 'DAVE'S 3D PEOPLE LIBRARY' FROM FLIGHTSIM.TO "https://flightsim.to/file/5452/dave-s-3d-people-library" TO MAKE THE PASSENGER MODELS APPEAR! (If you don't want to use them, then no need to install it.)

-Added detailed ATC tower interior
-Added custom buildings/hangars to the east side of the airport
-Some corrections to taxiway signs
-Added stairs to some of the jetway models
-Further enhanced night lighting of the main terminal

 

Veldig bra scenery.  Kunne like gjerne vært payware.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...