Gå til innhold

Kos dere med ENAN og fortsatt god jul


Dag Baardsen

Anbefalte innlegg

28 minutter siden skrev Blob:

Takk for deres arbeid. Flyplassen har blitt så mye bedre 

Takk for det!

Dersom det er noen som oppdager feil, har tips til forbedringer eller har ønsker i forbindelse med disse to pakkene over, ja så send oss en beskjed så blir det kanskje fikset til neste versjon...;)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Henrik Isaksen:

Utrolig bra jobba dere! Kanskje Evenes eller Tromsø kan være et prosjekt å bryne seg på i fremtiden? 🤩

Ja vi får se....:) Har fortsatt noen oppgraderinger til ENAN på planen før ev. annet prosjekt. Ting tar tid og kunne man gjort dette på fulltid så hadde det vært noe annet..:) Tromsø trenger absolutt en oppgradering...så vi får se hva fremtiden bringer :D

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden skrev Inge Jenstad:

Har ikke hatt tid (i denne travle juletid) til å installere ennå. Til dere som er kommet i gang: Er Oksebåsen med?

Nei ikke ennå, men er på planen…:) Trenger litt mer bilder ++ Har også plan om å få med Alomar oppe på Ramnan (fjellet for de som ikke er lokalkjent).

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Ole-Chr Larsen:

Kjempelekker både flyplass og tettsted. Bra jobba!

Fant forøvrig denne lysmasten drivende på et isflak 3 nm utenfor RWY 14. Tipper at det er dere som har mistet den ved et uhell 🙂

  

Skjermbilde 2022-02-02 223308.jpg

Hehe...ja tror den skal være fjernet i neste versjon som kommer snart. Hvis ikke så blir den fjernet i neste oppdatering når jeg kommer meg hjem fra sjøen.  Er ikke første gangen objekter kommer på avveie....så det er bra dere sier i fra....:D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slik at hangaren (på bildene over) åpner seg når simmen starter og blir stående åpen i 10 minutter før den lukker seg og blir værende lukket i 30 min. Deretter starten syklusen på nytt. Dersom noen kommer over en god (og enkel) metode for å lage en animasjon som kan startes/stoppes manuelt så er jeg interessert i det....😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...