Blob Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Det blir bedre og bedre med Norske flyplasser i MSFS. Finn Hanssen kommer med Molde. https://forum.orbxdirect.com/topic/211428-welcome-to-the-town-of-roses-molde-airport-for-microsoft-flight-simulator/ 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 🎅 Kan og virke som om ORBX har fått implementert konfigverktøy for MSFS, da jeg ser at noen av bildene er uten statiske fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 10. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2021 Fantastiske nyheter. ENML-ENAL er jo den turen man bruker når man har alt for kort tid før leggetid til å kjøre en flight Takk for info! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Da blir ønskelisten for fremtidlige Norske flyplasser ENGM (som jeg vet kommer 😉) ENTC, ENZV og ENEV. Selvfølgelig vil jeg at alle norske flyplasser skal få et scenery men føler de nevnte trenger det mest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 😃😃 12 timer siden skrev Ø.C.H.: 🎅 Kan og virke som om ORBX har fått implementert konfigverktøy for MSFS, da jeg ser at noen av bildene er uten statiske fly? Vi jobber med mulighet for å lage kontrollpanel ja, samme måte som vi gjorde i P3D. Alle flyene avbildet er dog AI, fra AIG sine AI-Traffic pakker! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Virkelig lækkert, @Finn Kristoffer Hansen! Gleder meg stort! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 11 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen: 😃😃 Vi jobber med mulighet for å lage kontrollpanel ja, samme måte som vi gjorde i P3D. Alle flyene avbildet er dog AI, fra AIG sine AI-Traffic pakker! Kan du si noen ord om hva som gjør dette så vanskelig i mfs som i p3d? Personelig så liker jeg ikke statiske parkerte fly, da fargene og grafikken som regel ikke matcher med mfs sine fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 19 timer siden skrev Henrik Isaksen: Da blir ønskelisten for fremtidlige Norske flyplasser ENGM (som jeg vet kommer 😉) ENTC, ENZV og ENEV. Selvfølgelig vil jeg at alle norske flyplasser skal få et scenery men føler de nevnte trenger det mest Har du kilder til det at du vet ENGM kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Det er vel ikke så veldig vanskelig så vidt jeg vet, men det må da programmeres, implementeres og testes. Jeg har alltid brukt statics som er mer detaljert enn f.eks AI flyene i msfs (generic modellene er ufyselige!). Samt laget repaints som matcher real world airlines. Men de fleste ser ut til å ikke ville ha noen statics, så for denne flyplassen har jeg valgt å ikke inkludere noen.. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 16 minutter siden skrev Finn Kristoffer Hansen: Men de fleste ser ut til å ikke ville ha noen statics, så for denne flyplassen har jeg valgt å ikke inkludere noen.. Er så enig i dette😁 AiG sin pakke er brukbar nå og ved flyvning i vatsim så kan også de statiske modellene være i veien ved parkering. Keep up the good work Finn😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blob Skrevet 11. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2021 Personlig liker jeg statics så mulighet av en kontrollpanel høres bra ut. Men håper hver utvikler gjør hva han/hun syns er best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Sykehuset er inkludert for heli-ops 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) 5 timer siden skrev Erik Kristoffersen: Har du kilder til det at du vet ENGM kommer? Vil ikke uttale meg om hvem, hva, hvor og når, så får ta påstanden min som du vil . Vil dog tro det er lov å si at jeg har tatt referansebilder av mer eller mindre hele Oslo Lufthavn for en developer 😁 Så får vi bare se når noen previews dukker opp! Endret 11. desember 2021 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 11. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2021 10 minutter siden skrev Henrik Isaksen: Vil ikke uttale meg om hvem, hva, hvor og når, så får ta påstanden min som du vil . Vil dog tro det er lov å si at jeg har tatt referansebilder av mer eller mindre hele Oslo Lufthavn for en developer 😁 Så får vi bare se når noen previews dukker opp! Det er jo nevnt tidligere på forumet hvem det er, ingen grunn til å holde det hemmelig. Han kommer ikke med ENGM før han er ferdig med Brussel.iflg han selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 28 minutter siden skrev Jan Gunnar Nystrøm: Det er jo nevnt tidligere på forumet hvem det er, ingen grunn til å holde det hemmelig. Snakker om noen andre enn Jo Erlend 😅 Derfor jeg ikke tør å si hvem det er, tilfellet x ikke ønsker å offentligjøre det enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 11. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. desember 2021 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Snakker om noen andre enn Jo Erlend 😅 Derfor jeg ikke tør å si hvem det er, tilfellet x ikke ønsker å offentligjøre det enda Ok det var ikke klar over,kanskje greit å ikke si noe d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Nå pleier vi ikke å gå ut offentlig før vi er nærmere beta-fasen av et prosjekt, men jeg kan vel røpe allerede nå (så slipper vi synsing), at det er jeg/Orbx som tenker å lage en utgave av Oslo. Jeg flyr mye til plassen selv, så det skal være fint å få en oppdatert versjon i simmen! Gleder meg veldig til å bryne meg på et litt større prosjekt enn tidligere, og tror jeg skal få laget en utgave som gjør både meg og alle dere fornøyd! 😁 -- Finn 7 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Tror det er veldig riktig tidspunkt å komme med ENGM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2021 Kommet + oppdatering Aerosoft Simple traffic på ORBX Central 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Mye lekkert her! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2021 Ser bra ut Finni leverer som vanlig 😛 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 17. desember 2021 Del Skrevet 17. desember 2021 Nice! Skal få kjøpt og testet i løpet av helgen! Da er det bare å gunne på med Gardermoen da @Finn Kristoffer Hansen😛 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 17. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2021 Se der var den! Ikke dyr var den heller, så da fikk vi noe å gjøre på 4. søndag i advent 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blob Skrevet 17. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2021 Molde har blitt veldig bra. Flyplassen er detaljert og har kommet til liv. også veldig fornøyd med arbeid i område og byen. Takk for arbeid og produkt. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 14. februar 2022 Del Skrevet 14. februar 2022 320 Sim PIlot flyr inn til Molde 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.