Gå til innhold

Molde kommer fra Orbx


Blob

Anbefalte innlegg

😃😃

 

 

12 timer siden skrev Ø.C.H.:

🎅:135_santa:

Kan og virke som om ORBX har fått implementert konfigverktøy for MSFS, da jeg ser at noen av bildene er uten statiske fly?

Vi jobber med mulighet for å lage kontrollpanel ja, samme måte som vi gjorde i P3D.

Alle flyene avbildet er dog AI, fra AIG sine AI-Traffic pakker!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen:

😃😃

 

 

Vi jobber med mulighet for å lage kontrollpanel ja, samme måte som vi gjorde i P3D.

Alle flyene avbildet er dog AI, fra AIG sine AI-Traffic pakker!

Kan du si noen ord om hva som gjør dette så vanskelig i mfs som i p3d? Personelig så liker jeg ikke statiske parkerte fly, da fargene og grafikken som regel ikke matcher med mfs sine fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så veldig vanskelig så vidt jeg vet, men det må da programmeres, implementeres og testes.

Jeg har alltid brukt statics som er mer detaljert enn f.eks AI flyene i msfs (generic modellene er ufyselige!). Samt laget repaints som matcher real world airlines.

Men de fleste ser ut til å ikke ville ha noen statics, så for denne flyplassen har jeg valgt å ikke inkludere noen..

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden skrev Finn Kristoffer Hansen:

Men de fleste ser ut til å ikke ville ha noen statics, så for denne flyplassen har jeg valgt å ikke inkludere noen..

Er så enig i dette😁 AiG sin pakke er brukbar nå og ved flyvning i vatsim så kan også de statiske modellene være i veien ved parkering. Keep up the good work Finn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Erik Kristoffersen:

Har du kilder til det at du vet ENGM kommer?

Vil ikke uttale meg om hvem, hva, hvor og når, så får ta påstanden min som du vil . Vil dog tro det er lov å si at jeg har tatt referansebilder av mer eller mindre hele Oslo Lufthavn for en developer 😁
Så får vi bare se når noen previews dukker opp!

Endret av Henrik Isaksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
10 minutter siden skrev Henrik Isaksen:

Vil ikke uttale meg om hvem, hva, hvor og når, så får ta påstanden min som du vil . Vil dog tro det er lov å si at jeg har tatt referansebilder av mer eller mindre hele Oslo Lufthavn for en developer 😁
Så får vi bare se når noen previews dukker opp!

Det er jo nevnt tidligere på forumet hvem det er, ingen grunn til å holde det hemmelig.

Han kommer ikke med ENGM før han er ferdig med Brussel.iflg han selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå pleier vi ikke å gå ut offentlig før vi er nærmere beta-fasen av et prosjekt, men jeg kan vel røpe allerede nå (så slipper vi synsing), at det er jeg/Orbx som tenker å lage en utgave av Oslo. 

 

Jeg flyr mye til plassen selv, så det skal være fint å få en oppdatert versjon i simmen! Gleder meg veldig til å bryne meg på et litt større prosjekt enn tidligere, og tror jeg skal få laget en utgave som gjør både meg og alle dere fornøyd! 😁

 

-- Finn

  • Like 7
  • Thanks 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...