Gå til innhold

SSW TF-104G v.2


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
Sitat

Det var flere bugs enn jeg trodde, lang liste på SSW FB hjemmeside

Ja litt merkelig,  den var jo perfekt i mine øyne 😁 ,   men æ har ikke noe i mot at den fortsatt kan poleres :) .  Ser også noen som uttaler seg med et spørsmål om hvorfor DENNE modellen er blitt så populær,  og som svarer i samme slengen,  at etter å ha prøvd noen turer så forstår de plutselig hele greia :D :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Geir Haugmo:

Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig.

Nå har jeg lastet ned V2.

Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1?

Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ?

Jeg fikk ikke slettet V1, så jeg bare kjørte V2, virker fint.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Geir Haugmo:

Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig.

Nå har jeg lastet ned V2.

Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1?

Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ?

SSW anbefaler å slette v1 først. Jeg gjorde så, og alt fungerte velsmurt etterpå ☺️

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden skrev Fredrik Edvardsen:

Jeg likte den første versjonen, til tross for en del bugs - installerte den nye i går og nå syns jeg den har blitt virkelig bra! Jeg syns fortsatt den virker lovlig treg dog, sliter med å få den over mach 1, men det er kanskje en begrensning i MSFS?

Fikk den såvidt opp i mach 2 idag etter oppdateringen, så alt virker som det skal her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rare greier, jeg testet litt mer i går - opp til 40000-ish, fortsatt gikk den ikke fortere enn mach 1. Jeg klatret og sank litt og plutselig virket det som ett eller annet løsnet for da gjorde den plutselig mach 2 uten problemer. Da jeg nærmet meg flyplassen jeg skulle til gjorde jeg en low pass før landing, da gikk det plutselig fint å få en opp i 600 kts+ - tidligere har jeg sjelden klart å få den over 450-500 kts low level. Virket nesten som om det var noe som løsnet :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Virket nesten som om det var noe som løsnet 

......kanskje var det airbrake`en  som løsnet  :D ,   neida, æ har ikke hatt problemer med å komme opp i hastighet,  men har ikke prøvd meg på mach 2.  Har bare cruiset mellom bakkar og berg utmed havet,  kanskje på tide med å dra på skikkelig !?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...