Kurt Jensen Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Jeg bruger C H Pro Pedals til min P3D V5 og alt har virket perfekt, men pludselig kommer der en meddelelse nede i venstre hjørne af skærmen "Differential Brakes" har prøvet at kalibrerer men intet hjalp. Håber nogen på dette forum har en g od løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 3. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 3. desember 2021 Gå til start og skriv "Set up usb game controllers" og sjekk om det er noe støy på input. Dvs. at den har utslag, selv om alt er i ro og sentrert. Om det er utslag, må du sette opp dead-zones som fanger disse. Med det mener man at man setter opp soner som ikke skal gi utslag før et vist punkt. I P3D er dette styrt under axis controls og med en deadzone-slider per axis. Om jeg bommer veldig, så gjerne detaljer enda mer hva du sliter med, så skal vi få løst dette sammen For referanse, se uttrekk av min under. Rudder er sentrert, men bremser viser ingen input. Hadde det vært et utslag på en av dem, ville nok differential-brakes slått inn, selv om jeg ikke bremset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Jensen Skrevet 3. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2021 Tak for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.