Gå til innhold

Forenklet underholdning.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hvor ble det av ,  det store "rushet" mot RENO ?  Flyentusiastenes "Mekka" ??  Det var svært store forventninger til SU7 og Reno Air Races Expansion med horder av spektakulære flymodeller.  Selv gleda æ meg til alle variantene av P-51 og T-6,  og var sånn noenlunde spent på L-39 og S1S .  Om ikke total nedtur,  så ble forventningene på ingen måte innfridd.  Flyene ser fantastiske ut, og de lovte individuelle variantene er spektakulære så det holder,  men flyegenskapene er alt for mye "default" til at det pirrer entusiasmen hos meg.  Performance  blant P-51 er skyhøyt over realistisk,  og etter å ha benyttet A2A sin Harvard i både FSX og P3D4,  er det nesten forvirrende enkelt å fly T-6 i MSFS.  Heldigvis kjøpte æ Expansion-pakken på Black Friday-tilbud,  så kostnadene var ikke noe å gremmes over,  så flymodellene blir nok værende i min hangar,  i påvente av at det kanskje dukker opp spennende mod`s.

re1.jpg

re2.jpg

re3.jpg

re4.jpg

re5.jpg

re7.jpg

re8.jpg

re9.jpg

re10.jpg

re11.jpg

re12.jpg

re13.jpg

re14.jpg

re15.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Bildeserien var i alle fall fin, Ernst👍

He he takk,  det var jo litt av poenget, at det er spektakulært fint å se på,  men mangler dybde og den gode flyfeelingen .  Skal ikke ta fra underholdningsverdien fra de som synes dette er gøy ( jeg er selv svak for idèen om Reno Air Race ),  men hadde forventet bedre flymodeller,  av de ellers så påkostede variantene .

Nå kan det jo hende at mine sim-opplevelser ikke er representativ for alle her inne,  så det er ikke meningen å stenge for andre oppfatninger.  Tar gjerne en meningsutveksling fra flere ;) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Er prinsipielt imot å utsette verdifulle warbirds for så stor risiko som de gjør i Reno, så jeg er nok forutinntatt 😀

Sitat

Enda verre er det med alle warbirds som bygges om til bastarder for å delta på air races - det burde ha vært ulovlig 

Dere kan så si,  det er mange meninger om de forskjellige skjebner til de gjenværende warbird`ene,  men samtidig er det samme entusiastmiljøet som holder liv i de gamle "vrakene".  Noen ønsker flyene skal havne på museum,  andre ønsker å se dem i lufta. Selv er jeg fornøyd,  hvis jeg kan fly dem i sånn noenlunde realisme i simulator :D

  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Dere kan så si,  det er mange meninger om de forskjellige skjebner til de gjenværende warbird`ene,  men samtidig er det samme entusiastmiljøet som holder liv i de gamle "vrakene".  Noen ønsker flyene skal havne på museum,  andre ønsker å se dem i lufta. Selv er jeg fornøyd,  hvis jeg kan fly dem i sånn noenlunde realisme i simulator :D

  

Er veldig for at de skal holdes i flydyktig stand og flys, og vil absolutt ikke kalle dem vrak, de fleste som fortsatt flyr er i bedre stand nå, enn da de forlot samlebåndet under krigen, pga. bedre kvalitet på lager og materialer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...