Gå til innhold

Aerosoft Mehamn lufthavn released


Anbefalte innlegg

Nå kjenner jeg at jeg må tenke  litt ekstra over hvordan jeg formulerer meg, i en tidsalder hvor mange blir krenket av så mye...

Men jeg kan ikke annet enn å undre meg over at over at noen har tenkt at det mest realistiske er å plassere ut tre personer som mest av alt minner om "African Americans" inne i terminalbygningen på Mehamn. Sist jeg var der så utgjorde ikke denne gruppen akkurat noen majoritet.

Nå er vel ikke "African Americans" noe godt ord, men det ordet jeg mest naturlig ville brukt har jeg måttet "avlære" og finne meg i at ikke lenger kan brukes, selv om det egentlig ikke var ment å være et negativt ord. Og vel heller ikke var det for de av oss som lærte det på skolen.

Uansett, realistisk var vel ikke akkurat dette, men flott flyplass uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er frista til å skrive "OK, boomer", men skal la være..

Kanskje ikke det vanligste kundesegmentet man finner på Mehamn, men det vitner jo bare om detaljnivået vi har kommet til i FS-verden når det er dette folk skal pirke på.

Ellers er det vel vedtatt i forumreglene at vi ikke diskuterer politikk og andre samfunnsmessige forhold her (husker ikke helt formuleringen)?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...