aleksander rødland Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 https://www.aerosoft.com/en/flight-simulation/microsoft-flight-simulator/msfs-sceneries/msfs-europe/3654/aerosoft-airport-mehamn?c=1032 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Lækkert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Vie Pettersen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Er særs nøgd med dekningen av flyplasser i Norge for MSFS. Både av freeware og de som fører til Hallgeir Kvadsheim på døra. Mangler bare en liten ubetydelig landingsstripe i nærheten av Jessheim og et par grønne fugler så er vi i boks for min del😃 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 30. november 2021 Del Skrevet 30. november 2021 Veldig bra coverage av mindre flyplasser! Gleder meg til litt større plasser som Oslo, Evenes, Stavanger og Haugesund osv. får noe kvalitet scenery! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Johansen Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Nå kjenner jeg at jeg må tenke litt ekstra over hvordan jeg formulerer meg, i en tidsalder hvor mange blir krenket av så mye... Men jeg kan ikke annet enn å undre meg over at over at noen har tenkt at det mest realistiske er å plassere ut tre personer som mest av alt minner om "African Americans" inne i terminalbygningen på Mehamn. Sist jeg var der så utgjorde ikke denne gruppen akkurat noen majoritet. Nå er vel ikke "African Americans" noe godt ord, men det ordet jeg mest naturlig ville brukt har jeg måttet "avlære" og finne meg i at ikke lenger kan brukes, selv om det egentlig ikke var ment å være et negativt ord. Og vel heller ikke var det for de av oss som lærte det på skolen. Uansett, realistisk var vel ikke akkurat dette, men flott flyplass uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Er frista til å skrive "OK, boomer", men skal la være.. Kanskje ikke det vanligste kundesegmentet man finner på Mehamn, men det vitner jo bare om detaljnivået vi har kommet til i FS-verden når det er dette folk skal pirke på. Ellers er det vel vedtatt i forumreglene at vi ikke diskuterer politikk og andre samfunnsmessige forhold her (husker ikke helt formuleringen)? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 3. desember 2021 Del Skrevet 3. desember 2021 Ja, flysimulatoren må jo ha oppnådd bra grafikk, når farge på hus og hud er det eneste det reageres på. 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blob Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Syns Mehamn fra flythreepeaks ser veldig bra ut. Litt uheldig at onfinal også kommer med Mehamn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.