Gå til innhold

Sim Skunk Works TF-104 G er


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Har heller ikke merket noe feil med ailerons,  men rakk bare en kort test før jeg måtte på jobb......  Førsteinntrykket er derimot veldig bra!  Lydkvaliteten er godkjent og vel så det,  den flyr mykt og troverdig,  faktisk føles den bedre enn Hawk T1/A, og det sier ikke så lite.  Denne blir spennende å utforske nærmere :) 

f1.jpg

f2.jpg

f3.jpg

f4.jpg

f5.jpg

f6.jpg

f7.jpg

f8.jpg

f9.jpg

f10.jpg

f11.jpg

f12.jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne f104 jeg også.  MEN litt vel mye brytere og knapper som ikke virker i cockpit.  Og radaren bør de få laget mer troverdig ..men vil ikke si at den er bedre en just flight Hawk . Men for 30 euro så er den tommel opp produkt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den 24.11.2021 klokken 1.28 skrev DUS:

Kjøpte denne f104 jeg også.  MEN litt vel mye brytere og knapper som ikke virker i cockpit.  Og radaren bør de få laget mer troverdig ..men vil ikke si at den er bedre en just flight Hawk . Men for 30 euro så er den tommel opp produkt 

Radaren fungerer som bare det, hva mener du er feil med den?

Skjermbilde (724).png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg har lastet ned siste versjon og er nå plaget av at simmen krasjer.

Det skjer etter jeg er airborne .

Prøvde med et annet standard fly , og det samme skjer.

Har noen opplevd det samme?

Jeg har bare ENFB og F-104G i community mappen foreløpig, men har ikke slettet alt innhold. Ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...