Gå til innhold

Det mest "realistiske " jetfly i MSFS 2020 nå , hva bruke dere ?


Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på en maskin før PMDG 737 kommer.

Har kun noen få timer i denne flotte plattformen av en simulator , og synes default 787 er relativ ok...... til nå ( ikke brukt FMC ) . Hva anbefaler dere av "realistiske" fly som kan kjøpes, eller som ligger i MSFS 2020 nå .Tenker da på jetfly som  CRJ 900- B 787 - B 737 MAX- A 320 NEO 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en god og gratis start:

https://flybywiresim.com/

Selv elsker jeg CRJ700, og https://www.justflight.com/in-development/hawk-t1a-advanced-trainer-microsoft-flight-simulator i tilfelle du er keen på lavtflyvende sprell. Ikke så mye plass til PAX i sistnevnte, men flyvefølelsen mener jeg kanskje er den beste hittil i MSFS2020

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

     Her er en god og gratis start:    https://flybywiresim.com/ ........... takk for tips Arild .

Dette ser jo meget bra ut ,automatisk nedlastning , samt bare det og taxe med null gasspådrag er en bra start , som er realistisk på A 320 NEO med disse effektive LEAP motorene. ( default fly må jo ha 30/40 % gasspådrag for og taxe med ca 20 knops fart, med 40% last/pax)

Mulig kjøpe CRJ 900 også kommer i min hangar, om PMDG blir for lenge og vente på 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Kenneth Sivertsen:

Mulig kjøpe CRJ 900 også kommer i min hangar, om PMDG blir for lenge og vente på 

CRJ 900 kommer ikke som "stand alone addon". Du må først kjøpe basispakken CRJ 550/700 og deretter kjøpe ekspansjonspakken for å få 900/1000. Er godt fornøyd med serien fra Aerosoft.

Rune_G

Endret av Rune Gustafson
  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Rune Gustafson:

CRJ 900 kommer ikke som "stand alone addon". Du må først kjøpe basispakken CRJ 550/700 og deretter kjøpe ekspansjonspakken for å få 900/1000. Er godt fornøyd med serien fra Aerosoft.

Rune_G

Ok, så den som ligger inne i  MSFS 2020 ( kjøpe fly) til ca kr 500 ikke er hele pakka ........ eller tar jeg feil her?  (må vi inn og kjøpe basispakken CRJ 550/700 på Aerosoft for og legge denne inn i MSFS2020 + )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
3 timer siden skrev Frank Kristiansen:

Kjøp i utgangspunktet IKKE NOE via Marketplace i simulatoren hvis det har en ekstern produsent. Oppdateringer kommer mye fortere via produsentens egne sider... 🙂 

Dette kan ikke gjentas for ofte: kjøp regional jet-en direkte fra Aerosoft, det vil spare deg for utrolig mye frustrasjon.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...