Gå til innhold

Sim update 7


Arild_Pedersen

Anbefalte innlegg

Bare et tips om Reno: I quick match har alle variantene av flyene lik ytelse, men i Time trial er det veldig stor forskjell på basisflyene og de med navn. Det blir også en ca en hundrelapp dyrere å først kjøpe basispakka og så oppgradere til fullpakka. Bare kjøp fullpakka først som sist dersom Time trial eller noen av variantene er interessante.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problem med CTD etter at jeg har begynt å fly. Endring av motorsettings/endring av lyd fører til at simmen fryser og slutter å virke. Jeg mistenker lyddrivere, men kan ikke se at jeg har noe gammelt.
NVIDIA ressursene ble oppdatert forleden dag - mulig noe har skjedd her. Kjører på DX11 via Windows 10 (har ikke testet DX12 som jo også er beta). Har opplevd dette problemet en sjelden gang før, men nå skjer det hver gang jeg skal fly.
 

Endret av Gunnar van der Meeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...