joandreas Skrevet 17. november 2021 Del Skrevet 17. november 2021 https://fselite.net/news/pmdg-dc-6-737-and-more-coming-to-marketplace-teasing-possible-757-in-development/ Noen ting fra dene. dc-6 markedsplass + xbox 757 14 produkter totalt(regner med at noen her er varianter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 18. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2021 Jeg står klar til å ta imot en 757 fra PMDG når-som-helst Gode nyheter, gleder meg til å se hva de har kommet opp med i MSFS, men gruer meg til å enda en gang hente frem VISA-kortet. Når det er sagt er det veldig bra at de vil melke XBOX-kua, kanskje det gjør noe med prisene på sikt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 18. november 2021 Forfatter Del Skrevet 18. november 2021 xbox versjonen ble vel rett ut forklart med å kansje få noen xbox folk over til pc. xbox er i en helt annen prisklasse så tviler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.