GÃ¥ til innhold

AI Manager (One-Click installer) for MSFS


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Innstillinger i simmen (traffic)

 

 

I want AIGs flightplans

AIRCRAFT TRAFFIC TYPE = OFF

AIRPORT VEHICLE DENSITY = whatever you like

GROUND AIRCRAFT DENSITY = 0

WORKER DESNISTY = whatever you like

USE GENERIC PLANE MODELS (AI) = OFF

I want only Live Traffic (DO NOT start AIGTC)

AIRCRAFT TRAFFIC TYPE = REAL-TIME ONLINE

AIRPORT VEHICLE DENSITY = whatever you like

GROUND AIRCRAFT DENSITY = 0

WORKER DESNISTY = whatever you like

USE GENERIC PLANE MODELS (AI) = OFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovende program, men forstår meg ikke helt på det enda.

Lagt inn masse flyselskaper, og tok en flight i går fra kastrup til venezia. Masse trafikk på kastrup ved avgang, men også bare der.

Ingen trafikk på radio gjennom Tyskland.

Er vel ingen som vet om det er meningen at alle selskapene man har lagt inn skal spawne over hele kloden/kontinentet, eller er det bare innenfor en gitt radius om man er i offline modus?

Når man har lagt inn EasyJet,Ryanair,KLM,AirFrance,Lufthansa etc bør det jo skje noe på kontinentet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å følge opp dette, så var det innstillingene mine. Ny flight i går var suksess. Masse trafikk.

Men det blir bare satt inn fly en viss radius rundt der man er. Hvis man følger med i loggen til controlleren, så ser man det blir satt inn fly fortløpende. Bra addon, men begrenset hva man kan få til med nåværende bugs før asobo fikser de. ATC går litt bananas til tider 😅

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Er herlig når det funker, helt genialt når en tar seg ned på store flyplasser. Fløy inn til Hamburg fra Jersey tidligere i kveld på Vatsim, hadde match på omtrent alle flytyper jeg møtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden skrev Geir Teigo:

Takker. Nå har jeg begge på plass, men er usikker på hvilket triks som gjorde susen. Gjorde to-tre endringer før jeg testet igjen, så varianter av begge to på ekch tidligere i kveld

Har du mulighet til å dele disse tipsene ? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...