Gå til innhold

FSRealistic Lyder


BJM62

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Denne addon er et must for X-plane og har gledet meg til den kom til FS2020. Utvikleren er en super fyr med mange års erfaring i effekt-utvikling, så denne går rett inn hos meg. 

PS: Vær forberedt på at det kan komme et "nys" rett før landing dersom du ikke har slått det av. Utrolig morsom effekt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av effektene er greie å ha, men når det kommer til lydene så er mye bare irriterende. Som nysing og klapping etter landing. Eller skriking om du gjør noe som kanskje er litt ubehagelig for passasjerer. En helt grei addon, men jeg tror at for min del ville jeg brukt 28 dollar på noe annet. 

19 minutter siden skrev Kenneth Sivertsen:

Noen erfaringer med denne  Pro utgaven til FSRealistic og PMDG 737 , blir lydopplevelse mye bedre ? 

FSRealistic

Lydopplevelsen blir ikke noe bedre. Men du får en del effekter og tilleggs lyder som ikke følger med i PMDG. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...