Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2021 Noen bilder fra dagens turer 😉 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Flott fotoserie, Robert😀 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. oktober 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. oktober 2021 Nice! 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 31. oktober 2021 Del Skrevet 31. oktober 2021 Flotte bilder 👍👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. november 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. november 2021 Ny film i dag ENVA -ENSD 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 1. november 2021 Del Skrevet 1. november 2021 (endret) Brutal desent mot final der ? 🤪 Endret 1. november 2021 av per berge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. november 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. november 2021 Ja den ble noe bratt skulle ha kommet meg noe lenger ned tidligere 😉 😅 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. november 2021 Nice. Fine bilder igjen. 🙂 Du flyr vel en del TBM som jeg gjør Robert. Hvilke optimiseringer bruker du til TBMen? Jeg tenker de optimizations som ligger på flightsim.to Jeg skal fly mer fremover tenker jeg, istedet for å utvikle. En stund iallefall. Så nå er det på tide å finne noen fine tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. november 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2021 @Kjetil Håvan Jeg bruker workingtitle-g3000 fra https://www.workingtitle.aero/ og aircraft-tbm930-improvement (MUGZ)fra Flightsim.to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 7. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. november 2021 Workingtitle aero? Den har jeg ikke hørt om. Skal se på den. Takk! 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. november 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. november 2021 Live stream med Gamla DC6 😜 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. november 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2021 ENBO-ENVA i dag med DC-6 PMDG Nydelig maskin 😉 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. november 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2021 PMDG DC-6 Live TORP-København (AIG trafikk-håper jeg) Ble et brudd i opptaket ukjent grunn så legger noen bilder under 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.