Gå til innhold

Reno Air Races for MSFS


BJM62

Anbefalte innlegg

9 minutter siden skrev MagTvei:

Har lyst på flyene i standard utgave, men er ikke fan av Reno air racing. Håper den lille pakka er umodifiserte fly.

Ser ikke sånn ut, det er følgende.

For those who just want to get their feet wet and race with their friends, the Reno Air Races: Expansion Pack is a great entry point. It includes the exhilarating online multiplayer racing experience along with four highly detailed starter aircraft: a North American T-6 Texan, a North American P-51 Mustang, an Aero L-39 Albatros, and an Aviat Pitts Special S1S, all for $19.99.

Reno_Infographic_Final_withStihl_2k_1920

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev MagTvei:

Mustangen ser i det minste ikke ut som "Strega" eller "Voodoo". Og de ser ikke ut til å være blant flyene i full pakke.

Minstepakka er vel for de som gjerne vil prøve uten å legge ut for mye. At de kan stille i konkurranse (like mye motorkraft) som de andre må jeg bare anta. Går også ut fra at disse flyene kan flys "vanlig" og ikke bare i disse konkurransene. I såfall er jo storepakka bra verdi for pengene. 40 fly! Men det skulle ikke forundre meg i det minste at de lar seg kun bruke i disse Races.

Endret av BJM62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Dette er en gledelig nyhet,  og æ har et håp om at flyene oppfører seg noenlunde realistisk,  spesielt etter siste oppdatering. Modellene ser jo fantastisk detaljerte ut, så hvis de har tilsvarende individuelle fly-kvaliteter,  begynner dette å ligne på noe .  Har fulgt litt med på Reno Air Races siden 70-tallet (!?) ,  og må si det er fantastisk å se noen av de berømte flyene gjenskapt sammen med Reno Stead scenery .  Ekstra gledelig at både T-6  og  Pitts er inkludert.  Blir også spennende hvor bra L-39 oppfører seg.  Må nok ha full pakke,  og hvis denne leverer opp til forventningene,  blir det MYE god underholdning framover 🥰

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
3 minutter siden skrev Geir Teigo:

Har dere testet RedBull race pakka? Det er mye jobb å komme gjennom hele løypa uskadd og uten misser

Nei, har ikke vært fornøyd med fm i default-flyene, så for min del har det vært begrenset bruk av MSFS,  men endelig begynner det å rette på seg. Har trua på Reno Races 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bekreftet fra developer at flyene kan brukes i free flight.

Her er noen notater laget av en annen bruker på MSFS forumet. Dessuten kan man skrive seg på en Reno beta test imorgen/idag?.

Some quick notes from today’s Dev Q&A, please let me know if I got anything wrong

Reno Air Races

  • everything officially licensed

  • a lot of the aircraft were 3d scanned

  • collaborated with pilots and owners of the aircraft

  • in development for 2 years

  • collaborated with Michael Johnson (Lotus Simulations, L-39) and Scott Gentile (A2A Simulations, P-51)

  • collaborated with BlueMesh and Orbx on a few models

  • wake turbulence effects ground, will kick up dust and dirt

  • G Effects (redout and blackout)

  • Race announcers that you can hear via speakers around the airport

  • Each aircraft has unique performance specs, when you race other players or participate in the time-trial, all aircraft performance is the same

  • Useable in free flight, not restricted to racing

  • Aircraft are visible in multiplayer free flight even if you do not own the Reno DLC

  • no AI aircraft, only Time Trial for single player

  • private matchmaking and customized race features hopefully to follow a few months after release

  • upgrade path if you want to buy individual aircraft or certain aircraft bundles

  • exhaust effects, eg, smoke on startup

Endret av BJM62
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på Beta Races og jeg kan si at dette er ikke lett. Å fly perfekt er nok noe man må trene mer på. Man er tross alt veldig lavt over bakken.

Max høyde i løpet er 250 fot, men man klatrer fort høyere enn det. Men man får noen sekunders varsel før man får penalty.

Flyene er veldig detaljerte og blir nok fine å ha ellers i simmen. Disse vil jeg si er verdt pengene man må betale for denne expansion pack.

Flyr med yoke, men tror at en flightstick er nok bedre til dette. 6 runder er også mer enn nok til at ledelsen i løpet skifter hender.

Back to the races! 🛩️

Endret av BJM62
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vel flydd ca 5 races i Beta'n og må inrømme at jeg har gått lei. I en bilsimulator er det mye nærkontakt, men her så er avstanden mellom flyene ganske stor og jeg får ikke den fighten jeg fikk når jeg kjørte bilsimulator.

Her blir det veldig monotont veldig fort og 6 runders løp blir kjedelig i lengden. Men det var artig å prøve,og jeg går nok også for noen enkeltfly istedenfor.

Endret av BJM62
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha brukt mesteparten av helga på Reno så er min personlige mening at dette er fantastisk gøy. Det er absolutt ikke et ferdig produkt, men når man fighter i tett formasjon der man begge gjør sitt beste for å unngå kollisjon i 7 minutter og det fortsatt skiller mindre enn et tidels sekund over målstreken så får adrenalinet virkelig fart på hjertepumpa. Det er veldig avhengig av hvor bra matchet man er med motstanderne.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...