Gå til innhold

ENSD - Sandane fra ORBX


CaptainNetflix

Anbefalte innlegg

Nå er eg innhabil da eg har vert med på freeware ENSD, MEN; håper virkelig dem tar en titt på høydeprofilen på rullebana, for den var irriterende feil profil på.. 
Er jo et av de viktigeste elementene for Sandane utover plassering og rullebanelengde.

Bygninger og sånt ser selvsagt bra ut.

Freeware
4iZEATuS.jpg?width=1400&auto_optimize=me

vs

63-0714776ab3b607da50e716cabf4ad233.jpg

Man ser ikke fra threshold til threshold på Sandane.

2-c6223242577fad77b278714d66d0dd35.jpg

Endret av Jan Tore Elvheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden skrev Jan Tore Elvheim:

Nå er eg innhabil da eg har vert med på freeware ENSD, MEN; håper virkelig dem tar en titt på høydeprofilen på rullebana, for den var irriterende feil profil på.. 
Er jo et av de viktigeste elementene for Sandane utover plassering og rullebanelengde.
 

Jeg tenker akkurat det samme. Noen bør gi de feedback om at det mangler en vesentlig "feature" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
5 timer siden skrev Kjell Arild:

Jeg tenker akkurat det samme. Noen bør gi de feedback om at det mangler en vesentlig "feature" 

Heldig vis så er jeg kjempe fornøyd, med de scneriene Dere  har bidrat med, Dere har hvert enestående. Kjøpeprodukter holder jeg meg langt unna foreløpig. 👌👍

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen:

Jeg nevnte det for utvikleren, men han var ikke interessert i å inkludere det.. Kurven på Sandane er absolutt det som gjør flyplassen interessant!

Meget synd for kvaliteten på produktet.  Regner med utvikler ikke har vert fysisk på Sandane da, for da hadde han hatt en annen mening.

 

_MG_3692.JPG

final rwy 09.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Fikk mail i dag om at Sandane (ensd) var for salg
sendte de en tilbakemelding på den om at jeg ikke var intressert
(lånte et bilde av deg Kjetil)
her er svaret

50fcc2728cf4e590e02d9f00a06dd8a5?size=40

Nick Cooper (Orbx Simulation Systems)

Oct 21, 2021, 7:42 PM GMT+11

Hello,
I have passed this on to the developer

 

 

41f8ef66f2f8345d4dcac4a182599e1f?size=40

Robert Hulthin

Oct 21, 2021, 7:04 PM GMT+11

No thanks its not simulatet right the rundway curwed up on senter not down
image.png.7e9b81ddb94e44154b312a98e5b60c71.png

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned freeware-versjonene til Augustin og Jan Tore, og savner ikke bygningene til ORBX-versjonen. ORBX har litt mer høyoppløselige teksturer, men utover det synes jeg Jan Tore sine bygninger absolutt holder mål! Om jeg skal være helt ærlig synes jeg ikke Andreas Hegi holder like høy standard som mange andre ORBX-utviklere..

Men dersom jeg skal komme med noen (konstruktiv) kritikk av freeware-versjonene må det være å få på plass en enda drøyere rullebaneprofil (basert på info ovenfor) og fikse doble vindpølser. Planer om en oppdatering @Augustin Winther?

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 24.10.2021 klokken 15.00 skrev Ø.C.H.:

Planer om en oppdatering @Augustin Winther?

Jobber med en oppdatering 2.0.0 as we speak. Ang. rullebane profilen så er den ganske lik hvordan den er i virkeligheten på min og Jan Tore sin freeware version. Må huske at rullebana er 970m lang, så den profilen dere illustrerer blir veldig strekt ut i virkeligheten. Men ja, ORBX sin versjon er helt kriiiise. Skjønner ikke hvorfor den har blitt lagt ut. ORBX pleier å ha mye høyere standarer enn det de. Det Finni og Co. har laget til MSFS er sånn det skal se ut når det er payware! :D

Ikke noe vondt ment mot Hegi, men det virker ikke som han har lagt så mye arbeid inn i verken ENSD eller ENSG for MSFS :/

Har fått tak i veldig skarp høydedata, så den nye versionen blir så og si på prikk lik virkelighetens høydeprofil. I tillegg så legger jeg ut 15cm/pixel aerial scenery sånn at bakken sitt detalje nivå blir hakke bedre en default. Her er en liten snik titt på hvordan det ligger ann:

image.png.b039ae7a5e8de1593d860a32548060eb.png

image.png.47d76fe39dc55835b4d6661c9c878b4c.png

  • Like 4
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...