Refvik Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Har problemer med å finne ut hvordan jeg styrer flyet på bakken. Bruker både X plane 11 og MSFS 2020. Finner ingen funksjon hverken på yoke-en eller tastaturet hvor jeg kan styre nesehjulet. Gjelder både ved taksing på rullebanen og ved landing. Da skjærer bare flyet ut til siden og jeg har null kontroll ved landing. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Har du stikke som kan vris. så virker denne hos meg. Jeg har en relativt enkel, men ganske ny Thrustmaster (Thrustmaster 16000M Flightstick FCS fra Komplett). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 (endret) Hvis du ikke har vribar stikke eller pedaler, går det an å sette på take-off auto-rudder i MSFS Assistance options. Selv bruker jeg Thrustmaster T3PA racingpedaler (gass og clutch) via vjoy og UJR apper, fungerer fint. Endret 10. oktober 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.