Gå til innhold

Hvor blir det av Gardermoen?


Erik Kristoffersen

Anbefalte innlegg

Helt enig, men innser at for de som kan lage noe sånt så er det sikkert mye arbeid å få til.

Så nei desverre det er ikke stor interesse med å få laget Gardermoen.

Men det er jo norges hovedflyplass og burde jo være på plass.

Akkurat idag lastet jeg ned denne, https://flightsim.to/file/624/oslo-airport-2020-engm

Men terminalbygningene er usynlige, så no joy.

Endret av BJM62
Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden skrev Kjetil Garpestad:

Jeg tror det er ingen av oss som er kjempeivrige etter å legge ned flere hundre arbeidstimer i ENGM når vi alle forventer at det er den flyplassen som er absolutt garantert å få en god payware. Dessverre har ikke det skjedd ennå. Defaultflyplassen har i alle fall fått inn riktige taxiwaynavn nå.

Kan ikke "noen" som evt. hadde laget freeware-ENGM legge inn noen hundre arbeidstimer og lage dette som payware :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.9.2021 klokken 14.50 skrev Dag Baardsen:

Kan ikke "noen" som evt. hadde laget freeware-ENGM legge inn noen hundre arbeidstimer og lage dette som payware :)

Et problem med det er at dersom man går for payware så kan man ikke slippe previewversjoner, så da tar det nok et år før man har en Gardermoen i god kvalitet. Det andre problemet er at i løpet av den tiden så er det for stor risiko for at en annen utvikler i hemmelighet jobber med sin egen paywareversjon og blir ferdig før.

Når det er sagt så har jeg veldig lyst til å jobbe med ENRY, ENGM og ENKB.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...