Gå til innhold

Oppdatering av msfs2020 std digital versjon


rolf-g

Anbefalte innlegg

Hei piloter of FS2020!

Jeg har kjørt programmet, dvs flydd med Cub'en rundt i Lofoten et par ganger. For 2 - 3 uker siden poppet det opp melding at jeg måtte oppdatere for å få startet programmet igjen, Det har PCen holdt på med i minst 14 dager nå. Hvorfor går det så smått? Kan se på oppgavebehandling at nedlastningen går svært smått - snitt på 8kbps. jeg har netthastighet på 1000mps. Dette er uakseptabelt. Jeg bruker jo PCen til annet også...

Må jeg slette installert versjon og installere det hele på nytt?

Hva gjør jeg - noen som kan hjelpe meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avhengig av hastigheten på linja di... Det står hvor mye som skal lastes ned i enden av den blå streken som går over skjermen (eller akkurat når du starter oppdateringen). De siste oppdateringene hos meg har ikke tatt mer enn en halvtime. I tillegg er det en del som bør/må lastes ned via Content Manager inne i simulatoren.

Edit: Du har ikke noe VPN-programvare gående i bakgrunnen. Kan være lurt å slå av det når du oppdaterer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...