Gå til innhold

Hangar og PMDG DC-6


Anbefalte innlegg

Er det flere som har problemer med eksteriørvisning av PMDG sin DC-6 modell i hangar?
Før kunne jeg bevege meg rundt flyet, men nå er denne funksjonen inaktiv (se rosa ring i bildet).
Det kan virke som om det ble problemer med visning av modellen i hangar etter den store oppdateringen som kom til FS 2020 tidligere i sommer.

Alle andre payware modelle fungerer helt fint

 

Skjermbilde (3936).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden skrev Gunnar van der Meeren:

Gjelder kun PMDG DC-6 hos meg. Alle andre payware modeller fungerer helt greit (så langt jeg har sjekket).
Det er sannsynligvis noe som PMDG må gjøre i modellkonfigurasjonen. Det kommer vel en update før eller siden.

 

Samme hos meg når det gjelder PMDG DC-6, men litt off topic til Gunnar - Hvordan får jeg aktivert ditt livery (Braathens)?
Har hentet det og lagt det nå i community-mappen (via MSFS Addon linker) men får ikke valgt det i simmen. Hva har jeg gjort feil?

Endret av Jabrak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden skrev Jabrak:

 

Samme hos meg når det gjelder PMDG DC-6, men litt off topic til Gunnar - Hvordan får jeg aktivert ditt livery (Braathens)?
Har hentet det og lagt det nå i community-mappen (via MSFS Addon linker) men får ikke valgt det i simmen. Hva har jeg gjort feil?

Jeg har 2 Braathens liveries liggende ute på flightsim.to. Jeg tenker at du refererer til den første som jeg laget, som plasseres i communitymappen. Den siste versjonen som er lastet opp, er 2020 versjonen av SUB ("Social Distancing"). Denne er laget til for installasjon via PMDG sitt "Operations Center" og denne blir plassert automatisk der den hører hjemme. Så ser jeg nå at jeg i ettertid har laget en installasjonsfil for PMDG sitt OC av den eldste versjonen (Braathens 1964 versjonen). Da vi fikk en stor oppdatering til FS i sommer skjedde det noe med DC-6 liveryene som var installert utenfor hovedfolderen til PMDG (var lagt direkte i communitymappen). Dette forklarer sikkert problemet ditt, og jeg kommer til å oppdatere det eldste liveryet på flightsim.to med installasjonsfil (PTP fil) for PMDG Operations Center. Jeg gjør dette i dag, slik at 1964 versjonen er klart for nedlasting i løpet av et par timer. Jeg vil anbefale at du tar ut den gamle versjonen fra Community folderen før du bruker PMDG OC til å installere den nye filen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...