Mads Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 Hei. Jeg kjører MSFS2020 på Xbox Game Pass nå. Hvis jeg ønsker å kjøpe spillet, trenger jeg noe abonnement for å kjøre dette på multiplayer? Det er enormt med forskjellig informasjon der ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. september 2021 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg gjorde det samme, og simmen fungerer akkurat på samme måte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 18. september 2021 Forfatter Del Skrevet 18. september 2021 26 minutter siden skrev MagTvei: Jeg gjorde det samme, og simmen fungerer akkurat på samme måte. Perfekt! Regner med alt må lastes ned på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. september 2021 Del Skrevet 20. september 2021 Den 19.9.2021 klokken 0.15 skrev Mads: Perfekt! Regner med alt må lastes ned på nytt? Nei, kan ikke huske at det var nødvendig, ikke sikker, snart et år siden nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.