Gå til innhold

AH Spitfire Mk1a


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Var i utgangspunktet skeptisk til denne Spit`n ,  vi hadde jo fra før den glimrende modellen fra Flying Iron, så hvorfor enda en Spitfire ......  For det første,  dette er MK 1a,  altså begynnelsen på en legendarisk utvikling.  Dernest,  denne modellen er både detaljert og realistisk i sin utførelse,  og AH  har virkelig lagt sjelen i å imøtekomme forventningene.  OK,  dette er ikke DCS,  men modellen er full av sjarm,  flyr veldig bra og har noe av det bedre av lydkvalitet.  Det holder i lange baner for min del  😁

mk1.jpg

mk2.jpg

mk3.jpg

mk4.jpg

mk6.jpg

mk7.jpg

mk8.jpg

mk9.jpg

mk10.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

tror jeg står over denne, er fornøyd med FI Mk.IX, og synes ikke texturene holder helt mål til å rettferdiggjøre en så høy pris.

AH  gjør så godt de kan ;)  Modellen er slett ikke så verst,  og den har litt annerledes tilnærming enn FI sin mer moderne IX,  men for min del blir det mest DCS uansett,  og der venter straks Mosquito  :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Hadde vi bare hatt DCS flyene i FS20, så hadde simverden vært perfekt..

He he du kan så si :D ,  men dette var på god vei i P3D4-5 .  Mange av de beste flymodellene var på høyde med de i DCS.   Ting er på gang i MSFS,  men det er et stykke igjen til flyegenskapene er på plass.  I mellomtiden har vi heldigvis DCS  ;)  

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...