Gå til innhold

Fortsatt noen vann med feil høyde


MagTvei

Anbefalte innlegg

Nettopp det kan bli litt av utfordringen - jeg "lurer" noen fixer inn i mine trefixer, du tar med noen fixer i flyplass sceneriene, nn tar med noen fixer i sitt scenery - plutselig så har vi  kanskje to fixer av samme høyvann og en mulig konflikt. Ofte er det bare utvikleren av sceneriet som vet at han/hun har fixet feil i nærheten i sitt scenery. 

Derfor tenkte jeg kanskje det var lurt å lage en felles høyvann fix for alle terrengfeil/høyvann som til slutt fjernet disse feilene i hele Norge? 

Hva tenker dere om dette? Det krever i hvert fall en liten felles innsats med å melde posisjon på feilene.....

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Ole-Chr Larsen:

jeg "lurer" noen fixer inn i mine trefixer, du tar med noen fixer i flyplass sceneriene, nn tar med noen fixer i sitt scenery - plutselig så har vi  kanskje to fixer av samme høyvann og en mulig konflikt. Ofte er det bare utvikleren av sceneriet som vet at han/hun har fixet feil i nærheten i sitt scenery.

Meget godt poeng der @Ole-Chr Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...