MagTvei Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Er ikke dette det vi kaller høyvann? 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Har funnet liknende feil ved Tafjord og i Norangsdalen på Sunnmøre. Fiks for disse tenkte jeg å lure inn i trefixen min... Kanskje vi heller skulle fått samlet disse "høyvannene" i en tråd, slik at en av oss kan lage en egen "norske høyvann" fix? Trenger i så fall koordinatene på hvor feilene finnes......... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Det er en like ved siden av Svolvær. Har lagt inn fiks for den i ENSH sceneriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 14. september 2021 Del Skrevet 14. september 2021 Nettopp det kan bli litt av utfordringen - jeg "lurer" noen fixer inn i mine trefixer, du tar med noen fixer i flyplass sceneriene, nn tar med noen fixer i sitt scenery - plutselig så har vi kanskje to fixer av samme høyvann og en mulig konflikt. Ofte er det bare utvikleren av sceneriet som vet at han/hun har fixet feil i nærheten i sitt scenery. Derfor tenkte jeg kanskje det var lurt å lage en felles høyvann fix for alle terrengfeil/høyvann som til slutt fjernet disse feilene i hele Norge? Hva tenker dere om dette? Det krever i hvert fall en liten felles innsats med å melde posisjon på feilene..... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 14. september 2021 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2021 1 time siden skrev Ole-Chr Larsen: jeg "lurer" noen fixer inn i mine trefixer, du tar med noen fixer i flyplass sceneriene, nn tar med noen fixer i sitt scenery - plutselig så har vi kanskje to fixer av samme høyvann og en mulig konflikt. Ofte er det bare utvikleren av sceneriet som vet at han/hun har fixet feil i nærheten i sitt scenery. Meget godt poeng der @Ole-Chr Larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.