Geir Teigo Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Fikk endelig noen timer i simmen i går og fløy noen turer rundt i alpene som allerede før WU6 var imponerende. Skuffet stort når jeg skulle avslutte turen med en landing på LOWI 08 i tussmørket og det ikke var mulig å se lys på bakken og alt på bakken gikk i ett uten kontorer. Tidligere på kvelden syns jeg også at landskap var overdrevet lyst, så noe tull med lys var sneket seg inn sammen med update. Avsluttet nå som best jeg kunne og søkte på nettet etter problemet og joda, det var rapportert om feil dersom ikke RenderSetting var satt til 100 i simmen. Jeg har satt tydeligvis satt dette ned til 90 en gang i tradeoff for flyt vs. detaljer (VR) så jeg gleder meg til ny jomfrutur i kveld med riktig setting. Rar feil å ikke ha avslørt før release... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Ja, dette er (nok) en brøler, skal vistnok komme en hotfix som fikser dette bla. Sitat There are some bugs discovered this week from the recent update and we plan on releasing a hotfix in the coming week. It will include a fix for the night lighting Render Scale, Offscreen Terrain PreCaching on VR menus, minor world/water mask clean-up, and a few more items. Full patch notes will be posted with the update. https://www.flightsimulator.com/september-9th-2021-development-update/ Ellers funker WU6 glimrende for min del (veit det er en del som sliter med diverse problemer). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. september 2021 Forfatter Del Skrevet 13. september 2021 Stemmer. Kom over beskrivelse for denne off screen render settingen også som jeg skal konfigurere i kveld før booting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.