Gå til innhold

Umulig kveldsflyginng etter WU6


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Fikk endelig noen timer i simmen i går og fløy noen turer rundt i alpene som allerede før WU6 var imponerende.
Skuffet stort når jeg skulle avslutte turen med en landing på LOWI 08 i tussmørket og det ikke var mulig å se lys på bakken og alt på bakken gikk i ett uten kontorer. Tidligere på kvelden syns jeg også at landskap var overdrevet lyst, så noe tull med lys var sneket seg inn sammen med update.

Avsluttet nå som best jeg kunne og søkte på nettet etter problemet og joda, det var rapportert om feil dersom ikke RenderSetting var satt til 100 i simmen. Jeg har satt tydeligvis satt dette ned til 90 en gang i tradeoff for flyt vs. detaljer (VR) så jeg gleder meg til ny jomfrutur i kveld med riktig setting.
Rar feil å ikke ha avslørt før release...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er (nok) en brøler, skal vistnok komme en hotfix som fikser dette bla.

Sitat

There are some bugs discovered this week from the recent update and we plan on releasing a hotfix in the coming week. It will include a fix for the night lighting Render Scale, Offscreen Terrain PreCaching on VR menus, minor world/water mask clean-up, and a few more items. Full patch notes will be posted with the update.

 https://www.flightsimulator.com/september-9th-2021-development-update/

Ellers funker WU6 glimrende for min del (veit det er en del som sliter med diverse problemer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...