Gå til innhold

Brønnøysund flygplats från Onfinalstudio


mikced76

Anbefalte innlegg

Hej

Är det någon annan som köpt Brønnøysund flygplats från Onfinalstudio, vad tycker ni? I jämförelse med Aerosoft Sandnessjøen-Stokka tycker jag inte alls den håller samma nivå även fast priset är ungefär detsamma. Onfinal har fått med alla terminalbyggnaderna helt OK men flygplatsen saknar i övrigt mycket detaljer som ger den liv och även lite detaljer runt omkring flygplatsen hade varit mycket önskvärt. Verkar som dom bara "smackat" dit byggnaderna och nästa allt annat är default MSFS. Verkar faktiskt vara lite hastjobb tyvärr tycker jag.    

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Enig at detaljnivået på denne ikke er helt på topp. Synes det er en helt OK gjengivelse av flyplassen, men forventer meg egentlig litt mer av sceneryutviklere "these days and age".

Men kjøpte denne vel vitende om detaljnivået, fordi dette er en flyplass jeg kjenner og har et forhold til. Hadde nok ikke kjøpt denne om det feks. var en svensk flyplass jeg ikke har noe forhold til.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...