Gå til innhold

Fjerne katedraler


Mads

Anbefalte innlegg

8 timer siden skrev Kjetil Garpestad:

Dette er sikkert et fint prosjekt for å lære de grunnleggende tingene i scenery editor. Et rektangel med fjerning av bygninger aktivert under hver katedral gjør nok nytten.

Med valget mellom katedraler eller et tomt rektangel så tror jeg at jeg hadde beholdt katedralene. Tenk om det hadde vært et 3D-bibliotek tilgjengelig med alle "stasbygg" i Norge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.9.2021 klokken 21.22 skrev Mads:

Hei!

 

Vet noen hvordan man kan få fjernet alle katedralene som er rundt om i norge?

Microsoft Flight Simulator Screenshot 2021.09.09 - 20.55.36.74.png

Det der ser veldig ut som SKI.   Men med Google texture? Fordi det i MSFS har jo Ski Storsenter langt mer generisk texture.

Uansett, SKI NYE Kirke er jo en arbeidskirke som ser mer ut som et kulturbygg enn noe som minner om en Kirke. Så stor "Tysk" katedral virker litt....   uvant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Morten:

Det der ser veldig ut som SKI.   Men med Google texture? Fordi det i MSFS har jo Ski Storsenter langt mer generisk texture.

Uansett, SKI NYE Kirke er jo en arbeidskirke som ser mer ut som et kulturbygg enn noe som minner om en Kirke. Så stor "Tysk" katedral virker litt....   uvant :)

Det ER Ski, og det stemmer jo at den kirken ikke skal være katedral! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de katedralene blir jo litt voldsomme med unntak for de største byene. Er vel ingen metode for å bytte ut katedraler med noe mer "norsk" uten at man må inn på hvert enkelt sted å fjerne den gamle og legge inn en ny? Jeg har en kirke som er laget for Andenes som jeg kunne tenkt meg flere andre steder siden disse ofte er relativt like men det er jo mye jobb om man må inn alle steder å manuelt legge til ny kirke....

 

 

Skjermbilde 2021-10-16 kl. 09.56.32.png

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...