Gå til innhold

(1.19.8.0) World Update VI: Germany, Austria, Switzerland


Ø.C.H.

Anbefalte innlegg

Laster ned fra Steam denne gangen, ikke fra selve MSFS etter start. Det bare startet sånn.

Etter at Steam var ferdig så startet MSFS og da kom det enda en oppdatering på ca. 2,6 GB.

 

Etter at man har kommet inn i MSFS så venter oppdateringen på Tyskland, Sveits osv. på 5,10 GB.

Og til slutt så er det oppdateringer på de andre stedene, norden. Japan osv... 5,02 GB totalt.

Endret av BJM62
Det tar aldri slutt! :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innstallering gikk smooth når den først satte i gang.

Har tatt en kjapp runde og sjekka, og ting er bra her. Digg å få inn "Off screen caching" slik at scenery ikke popper inn ved panning. Spesielt plagsomt med TrackIR. Satte denne til ultra uten å merke noe særlig på ytelsen.

De har ikke fikset bug med veldig aggressiv trim i en del fly, bla c150/172..

Ellers virker selve WU lovende. Sjekka innom alle "hand crafted airports", og de er veldig decent! Bli noen runder VFR for å sjekke ut POIs i ukene fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart som skjer. Jeg ble dirigert til Microsoft Store, men der var ingen oppdatering. Leste på SOH om problemet, og det ble anbefalt å gå via Xbox appen (jeg har flere av disse installert).
Hørtes ut som et skudd i blinde, men det virket faktisk. Plutselig lå oppdateringen i MS Store. Så er det (slik det er sagt tidligere i denne tråden) en del å oppdatere i content manager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Birger og alle

Alle de installerings vanskeligheder der er med store fik mig til at opgive den. Jeg prøvede selvfølgelig at få kontakt og hjælp men forgæves. Til sidst var det således, at jeg slet ikke kunne bruge store. Så jeg bed i det sure æble afinstallerer alt og købte SF på Steam. Der loggede jeg på med min gamle Store kode og vups var jeg tilbage i miljøet som om intet var hendt. Til og med en del (meget få) indkøb gennem Store var der og virkede? Men alt har virket siden uden alle disse problemer, og opdatering i går blev overstået på mindre end 10 min. Og det helt uden problemer. Efter min investering i rtx 3060ti kører, bare som en målestok, jeg fps på mnellem 60 og 70 med næsten alt på Ultra. Så jeg er blevet en helt rolig og omgængelig mand igen. 😆😀

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...