Inge Jenstad Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Er det flere som har gitt ut dette flyet for FS2020? Og hvor lønner det seg i så fall å anskaffe det? Må passe på at jeg får den beste utgivelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg kjøpte flyet hos SimMarket. Artig å fly og gode tilbakemeldinger fra andre, samt at det er rimelig. Tror det ikke er andre versjoner for msfs. Fra Simarket vil du ha mulighet til å laste ned oppdateringer når de kommer. https://secure.simmarket.com/mario-noriega-designs-caproni-vizzola-c-22j-ventura-msfs.phtml 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. september 2021 Del Skrevet 2. september 2021 (endret) Veldig bra, spesielt til den prisen! Simmarket her også. Endret 2. september 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 9. september 2021 Forfatter Del Skrevet 9. september 2021 Var liksom så omstendelig å få registrert. SimMarked påstår at jeg skal identifisere meg gjennom MS Store. Hmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. september 2021 Del Skrevet 9. september 2021 Ikke nok med brukernavn og passord på Simmarket? Tror det var det da jeg kjøpte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 10. september 2021 Forfatter Del Skrevet 10. september 2021 19 timer siden skrev MagTvei: Ikke nok med brukernavn og passord på Simmarket? Tror det var det da jeg kjøpte. Niks! Får disse meldingene : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Skriv bare navnet ditt øverst, hva som helst i midten og serienummeret du fikk da du kjøpte den, står i en mail du har fått og på kjøpshistorikken din på Simmarket. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.