Gå til innhold

Treg SDK og problemer med oppdatering!


Sauron

Anbefalte innlegg

Skulle jobbe litt med et scenery jeg holder på med men når jeg laster dette inn så blir SDK vanvittig treg. Helt umulig å gjøre noe som helst i den. Noen som har erfart tilsvarende? 

Ser forøvrig at der er en ny update av SDK available. Når jeg klikker på feltet oppe i høyre hjørne får jeg opp en skjerm med en download-knapp og info om endringer. Men når jeg trykker på download skjer ingen ting.... Tips! 

Jeg liker MSFS men jeg må ærlig talt si at jeg blir smånervøs for hver oppdatering av Sim og SDK da det er en følelse av at noen ting fikses men i retur får dusinvis med andre problemer.... Håper det snart begynner å bli noe mer stabilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd problemene med treghet annet enn at alt som heter oppstart er tregt, ingenting SDK-relatert. Men at du bruker en for gammel SDK kan ha noe å si. Jeg får heller ikke lastet ned fra den grønne knappen - last heller ned fra Help-menyen. Den grønne knappen er uansett borte etter at du får installert 0.14.0 - der er det kun "readme" på endringer nå.

image.png.82a7ea841f26e6b3ac1533467293a5d6.png

Endret av Dag Baardsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden skrev Dag Baardsen:

Har ikke opplevd problemene med treghet annet enn at alt som heter oppstart er tregt, ingenting SDK-relatert. Men at du bruker en for gammel SDK kan ha noe å si. Jeg får heller ikke lastet ned fra den grønne knappen - last heller ned fra Help-menyen. Den grønne knappen er uansett borte etter at du får installert 0.14.0 - der er det kun "readme" på endringer nå.

image.png.82a7ea841f26e6b3ac1533467293a5d6.png

Ja fikk det installert nå via hjelp-menyen. Trodde problemet med tregheten var borte og jeg jobbet litt med prosjektet. Når jeg så tok opp et annet prosjekt og trykte "load scenery"....ja da stoppet det helt opp igjen og har frame-rate på knapt 1.... Trodde først det var noe med en modell som jeg endret litt i Blender men det virker ikke som det var problemet.... Jaja, sånn går nå dagene...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...