Inge Jenstad Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Det opptrer fortsatt rare topper i sceneriet i FS2020. Jeg tok en tur nordover Mjøsa, og da jeg nærmet meg Vignes så oppsto disse toppene. Likeså var vinteren kommet til Brøttum. ER det jeg som har laget krøll i Community, eller har noe forslag og gode råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. august 2021 Del Skrevet 25. august 2021 Dette er Vingnes og Lillehammer hos meg. Du har kanskje Lillehammer scenery installert? 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 27. august 2021 Forfatter Del Skrevet 27. august 2021 (endret) Er et på flightsim.to eller pay ware kanskje. Jeg har en som heter Lillehammer-fix-flxrj.zip, men denne er vel ikke testet i Fs2020 v. 5. Endret 27. august 2021 av Inge Jenstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Der har du nok synderen ja 👍😀 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 28. august 2021 Forfatter Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Stemme det MagTvei: Endret 28. august 2021 av Inge Jenstad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 29. august 2021 Forfatter Del Skrevet 29. august 2021 Er det noen som har såpass kunnskaper rundt fly og geometri at dere vet hvorfor mange fly har høyderor som er litt på skrå, enten nedover (F4 og denne på bildet over f.eks.) og andre har dem bøyd oppover i en V, som mange Boeing og Airbus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2021 Del Skrevet 31. august 2021 Det har nok ganske enkelt med strømningsberegninger (aerodynamikk) å gjøre, vurdert ut fra flyets center of gravity og hvordan turbulensen fra vingene virker på høyderor. For eksempel står høyderor på F-4 Phantom vinklet litt nedover, er nok pga det spesielle halepartiet og at motorene blaster ut rett under. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.