Gå til innhold

Flate bygninger flere steder, blant annet Oslo


Joachimgr

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen av dere som kan forklare hvorfor jeg ser så mye flate bygninger i Flight Simulator 2020? Jeg bruker Ultra-settings for grafikk og har skrudd på alt under Data-streaming. Jeg har til og med forsøkt å reinstallere Flight Simulator 2020, uten at det ser ut til å ha hjulpet så mye. Eneste forskjellen er at områdene med flate bygninger har flyttet seg litt. Her fra Holmenkollen. 

Jeg har bra nok nettlinje (1GB) og kjører RTX 3080, så jeg hadde forventet litt høyere kvalitet.

 

Skjermbilde (1).png

Skjermbilde (2).png

Skjermbilde (3).png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hadde samme problem. Skjer ofte andre gang du flyr over et området.

En work around skal være å avinstallere Procedural Buildings som følger med World Update V (og andre WU dersom du opplever dette problemet i andre regioner som har fått WU). Så langt jeg har erfart fungerer det, alle bygninger vises. Minuset er jo at du ikke får de "nordiske" husene, kirker etc. Men man kan vel kanskje diskutere hvor nordiske disse var i utgangspunktet..

https://forums.flightsimulator.com/t/can-someone-confirm-or-deny-this-one-global-buildings-missing/440375/23?u=flyhukken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...