Gå til innhold

Gis bort! Saitek Cessna Rudder Pedaler, Thrustmaster Warthog Throttle og en Warthog Base (uten stikke)


Torbjørn M

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Heisann!

Jeg har gjort noen investeringer siste året i utstyr og er klar for å kvitte meg med noe gammelt. Jeg lurte litt på om jeg skulle selge dette på Finn, men så tenkte jeg at kanskje noen som av ulike grunner ikke har mulighet til å kjøpe dette, kan få samme gleden av det som jeg har hatt de siste årene. 
Send meg gjerne en PM med litt info om hva du har lyst på og hvorfor, så finner vi ut av det. Har du et godt formål som trenger alt, er det supert! 

Viktig:

  • Dette må hentes i Oslo.
  • Målet er å gi dette til noen som trenger det, ikke til noen som ønsker å selge dette videre :) 

Produkter:

  • Saitek Cessna Pro Pedals (rudder pedaler). Fungere strålende. 
  • Thrustmaster Warthog Throttle: Pinky-switch på høyre side synger på siste verset og den er litt slakk i høyre spak, men ellers fungerer den utmerket. 
  • Thrustmaster Warthog Base (uten stikke): Her må du skaffe en stikke selv, men basen fungerer godt. Må kanskje inn med ny grease da den er noe stiv. 

 

Thrustmaster HOTAS Warthog Dual Throttles - Joystick | Alzashop.com

 

Saitek Pro Flight Cessna Rudder Pedals - Professional Controller |  Alzashop.com

 

Amazon.com: Thrustmster HOTAS Magnetic Base (Windows) : Video Games

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...