Gå til innhold

Manglende oppdatering i MS Store


Jan Nergaard

Anbefalte innlegg

Når jeg starter simen så får jeg opp beskjed om at en ny obligatorisk oppdatering er tilgjengelig, og at jeg må ta ned oppdatering i MS store som alle de andre oppdateringene. Men når jeg går inn i MS store så ligger det ingen oppdatering/nedlasting der. Noen andre som har samme problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden skrev Frank Kristiansen:

Var KUN oppdatering gjennom MS Store for min del. Kom opp med siste versjon uansett.

Hvis den ikke synes, så kan det hjelpe å logge av og på alle MS tjenester og ta en omstart av maskinen.

Nå ser det ut som den dukket opp. Veldig ustabil nedlastning ser det ut som. Må trykke prøve på nytt flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
9 minutter siden skrev Jan Nergaard:

Nå ser det ut som den dukket opp. Veldig ustabil nedlastning ser det ut som. Må trykke prøve på nytt flere ganger

Kjøpte  ESSG i dag med den vil ikke laste ned , Package failed står de .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden skrev christerE:

Kjøpte  ESSG i dag med den vil ikke laste ned , Package failed står de .

Ok, prøvde du å kjøpe den via Marketplace i simen? Har hørt om flere som ikke har fått igjennom kjøp der. Bedre å gå på produsentens side å kjøpe det der, evt. andre steder som f.eks Simstore, FSstore, Aerosoft, Justflight etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Jan Nergaard:

Ok, prøvde du å kjøpe den via Marketplace i simen? Har hørt om flere som ikke har fått igjennom kjøp der. Bedre å gå på produsentens side å kjøpe det der, evt. andre steder som f.eks Simstore, FSstore, Aerosoft, Justflight etc.

Kjøper mest mulig direkte hos produsentene. Innbiller meg at oppdateringene vil komme litt fortere derfra... 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...