Jan R. Storelvmo Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Er det bare hos meg eller er det flere her som har problemer med at stempelmotorer liker å gå på aaaaalt for mager blanding? Har også problemer med at EGT øker veldig lite og veldig sakte når jeg leaner motor. Fuel flow går nesten heller ikke ned før du leaner ganske drastisk. Problemet er blant annet på 172 men sikkert alle de andre også. Ville bare forhøre meg med flere før jeg sender inn en zendesk ticket på problemet. Mangler også røff gang på motor når man leaner for mye noe som gjør leaning av motor til en langt mer tidkrevende prosess. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 2. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. august 2021 Jeg har merket endringer etter updaten mht c-172. Synes det er vanskelig å finjustere leaning. Kort vei mellom full rich, og cut off. Og ja enig mht EGT. Oppstart er fortsatt feil prosedyre. C-172 uten forgasser skal primes med full rich og fuelpump og startes med leaner ute. Dette fungerer ikke. Men jeg ser nå en bitte liten indikasjon i fuel flow ved priming, noe som er riktig og ikke vistes før updaten. G-1000 skal jo ha en leaning page, men denne er ikke simulert i working title sin versjon enda så vidt jeg kan se. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 2. august 2021 Del Skrevet 2. august 2021 Samme her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. august 2021 Forfatter Del Skrevet 2. august 2021 Takker for tilbakemelding. Da sender jeg inn ticket i zendesk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.