Gunnar van der Meeren Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Jobber i øyeblikket med teksturer til 2020 versjonen av DC-6B LN-SUB. Er det forresten noen som vet hvordan jeg kan skjule den hvite trekanten øverst i bildet? Før kom den kun til syne når man hoovret over området med musepekeren. Etter FS oppdateringen blir den værende der. Endret 1. august 2021 av Gunnar van der Meeren 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Hvis du holder pil nedover på tastaturet, forsvinner den en stund ihvertfall....(når du er på utsiden av flyet) 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 1. august 2021 Forfatter Del Skrevet 1. august 2021 Jobber litt mer med motorer og vinger. Har vel insett at den ikke har de svarte feltene som vist på bildene over. Er ikke ferdig ennå med dette. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. august 2021 Blir bra dette min står og i hangaren foreløpig litt ustabil etter siste oppdatering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. august 2021 Forfatter Del Skrevet 4. august 2021 Modellen funker greit hos meg ("model" skal ikke stå på legacy - denne er satt til "modern"). Da er 2020 liveryet lastet opp til flightsim.to 4 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 4. august 2021 Del Skrevet 4. august 2021 Denne livery'n blir bare bedre og bedre. Godt jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2021 Takker ...får prøve modern 😉 Korrigert: jeg hadde den på modern ....... Link her https://flightsim.to/file/17736/braathens-safe-ln-sub Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 5. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2021 Dette ser jo helt fantastisk ut! Tusen takk for dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. august 2021 Forfatter Del Skrevet 27. august 2021 Da har jeg lastet opp en oppdatering til denne. Det er kun mindre justeringer som er gjort i teksturene. 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 27. august 2021 https://flightsim.to/file/18647/pmdg-dc-6b-braathens-2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. august 2021 Forfatter Del Skrevet 27. august 2021 Anbefaler å fjerne gammel versjon før ny installeres.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. september 2021 Forfatter Del Skrevet 11. september 2021 Stadig oppdatering på teksturene til SUB. Finner små feil og unøyaktigheter. Versjon 1.2 har nå blitt lastet opp. 1 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.