Arild_Pedersen Skrevet 31. juli 2021 Del Skrevet 31. juli 2021 Ser update har fått ganske hard medfart hos enkelte på forumet til MSFS.. Hvordan fungerer oppdateringen hos folket her? Hos meg så har jeg faktisk mistet noen frames, men til gjengjeld så flyter det mye bedre og så og si all stuttering er borte. Ligger på typ 40-45fps over Norge. Tok en kjapp tur med Bell47 over NY i går og det var helt fantastisk bra flyt. Nå og da opplever jeg at det "henger" noen sekunder, for så å fungere fint igjen. Ingen CTD. Det er riktignok noe muffins med skygger/refleksjoner, men blir nok fikset på. Alt i alt fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 31. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2021 Virker som jeg kan dra til enda mere på settings og få tilfredsstillende fps. Men merker jeg har mye arbeid igjen med å balansere den. Fått et par CTD etter å ha trykket «fly» knappen. Men har troen på at det vil bli noen hakk bedre enn før updaten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 1. august 2021 Forfatter Del Skrevet 1. august 2021 (endret) En annen ting som MÅ fikses er skyene. De var jo nydelige før oppdateringen, men hos meg blir de veldig pixelerte(?) når man er nærme.. Noen har allerede begynt å tweake config filer, men avventer til neste patch før jeg gidder å mase med slike ting:) Ser også at flere, inkl. meg, sliter med lag i musepeker. Regner med at det gjelder hos dere også? Edit: https://www.flightsimulator.blog/2021/07/27/best-graphics-settings-guide/ Endret 1. august 2021 av Arild_Pedersen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 1. august 2021 Forfatter Del Skrevet 1. august 2021 Testet med egendefinert virtuelt minne og background som stod i linken, men null forskjell for VR i alle fall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 1. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 1. august 2021 Ja, skyer ble dårligere hos meg også. Musepeker låser seg av og til, men "løsner" igjen etter noen sekunder. Det var nok X boks de tenkte mest på ved su5. Håper på flere hot "fix" før neste update. Jeg ser at de settingene jeg kom frem til i går likner mye må den linken, men rører ikke config jeg heller. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Fidjeland Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 Til info: Sitat Some programs can cause Microsoft Flight Simulator to crash on start-up. To investigate, please do the following: [....]. Seagate Toolkit Nahimic service Asus Sonic Studio 2 Windows Audio Service Garmin Express WD Backup Logitech G Hub Project Lasso software MSI Afterburner / Riva Tuner Statistics Server EVGA Precision OBS Xsplit Discord MacType Warsaw Banking App Wallpaper Engine A-Volute Sound studio Malwarebytes Trend Micro Maximum Security Comodo Antivirus Sophos Emisoft Anti-Malware Avira Avast & Avast Cleanup Bullguard Pay particular attention to the programs from this list. https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/360015893879-Crashing-CTDs-issues 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.