Gå til innhold

Update 5 på flottører


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Eller nærmere bestemt Cessna 172 som amfibieutgave.  Jeg må ha vært heldig med oppdateringen,  for MSFS flyter veldig bra,  og det var ekstra artig å benytte de mange amfibie/flottør flyene som fulgte med.  Asobo har fremdeles en vei å gå angående effektene når man lander og tar av på vann.  MEN de er på god vei, og allerede nå er det en hyggelig utvidelse av underholdningsverdien. 

sj1.jpg

sj2.jpg

sj3.jpg

sj4.jpg

sj5.jpg

sj6.jpg

sj7.jpg

sj8.jpg

sj9.jpg

sj10.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, effektene må forbedres. Der hadde jeg forventet bedre faktisk. Ser også det er et problem med at effekten brått kuttes i det flyet kommer ned i noen få knops hastighet. Dette her er nok "work in progress". Vann fysikken trenger også en kraftig overhaling, for den er så langt fra virkeligheten som det er mulig å komme. Asobo har vel hintet om forbedret vannfysikk, men ikke sagt noe om når. Forhåpentligvis er det noe det jobbes med og kommer etterhvert. Er nesten litt for jævlig med så mange flotte sjøfly, men en så ræva vanndynamikk. Hadde også vært kult med vannsprut på vinduene når man lander eller tar av B|

Ellers utrolig flotte bilder Ernst! Selv er jeg mer xCub fan når det kommer til flottører. Den 172 har litt for veik motor til å funke særlig bra i bushen ;)  
Håper A2A får ut fingeren snart og kommer med en 182T på flottører. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
9 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Ja, effektene må forbedres. Der hadde jeg forventet bedre faktisk. Ser også det er et problem med at effekten brått kuttes i det flyet kommer ned i noen få knops hastighet. Dette her er nok "work in progress". Vann fysikken trenger også en kraftig overhaling, for den er så langt fra virkeligheten som det er mulig å komme. Asobo har vel hintet om forbedret vannfysikk, men ikke sagt noe om når. Forhåpentligvis er det noe det jobbes med og kommer etterhvert. Er nesten litt for jævlig med så mange flotte sjøfly, men en så ræva vanndynamikk. Hadde også vært kult med vannsprut på vinduene når man lander eller tar av B|

Ellers utrolig flotte bilder Ernst! Selv er jeg mer xCub fan når det kommer til flottører. Den 172 har litt for veik motor til å funke særlig bra i bushen ;)  
Håper A2A får ut fingeren snart og kommer med en 182T på flottører. 

 

 

 

Jatakk,  C172 var et tilfeldig valg,  og jeg forventer mer heftige sjøfly etter hvert 😁.  Er også enig i at vannfysikken må forbedres,  i hvertfall sett fra utsiden av flymodellene.  Fra innsiden både høres og føles det langt på vei brukbart.  Ellers virker det som "fargerommet" i simmen er forandret,  som under noen forhold synes alt for lys og tegneserie-aktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt:

 

 

Jatakk,  C172 var et tilfeldig valg,  og jeg forventer mer heftige sjøfly etter hvert 😁.  Er også enig i at vannfysikken må forbedres,  i hvertfall sett fra utsiden av flymodellene.  Fra innsiden både høres og føles det langt på vei brukbart.  Ellers virker det som "fargerommet" i simmen er forandret,  som under noen forhold synes alt for lys og tegneserie-aktig.

Er en fin maskin 172en også, bevares! :) Vannfysikk er dessverre helt fraværende og omtrent like dårlig som i FSX/P3D. Vet ikke helt hva jeg skal kalle det som er nå. Den er ikke i nærheten av brukbar hverken fra utsiden eller innsiden. Føles som å ta av på ei skumbelagt myr. Meldte derfor inn igår til zendesk så krysser fingrene. Ser flere klager på det i MSFS forumet, så det iallfall håp om at det blir gjort noe med :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...