Gå til innhold

A320 Fly By Wire problemer etter sim update 5-6-


Anbefalte innlegg

3 timer siden skrev Jan Nergaard:

Etter siste oppdatering av MSFS (sim update 5) så er FBW sin A320 modell blitt borte hos meg. Finner den ikke under aircraft selection. Har prøvd å tatt en reinstall men det har ikke hjulpet. Noen andre som har samme problemet, evt. kan komme med noen tips?

Du kan vel laste den ned direkte fra marketplace i simulatoren. Evt. på FBW sine nettsider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Alternativt kan du laste ned installasjonsprogrammet her: https://flybywiresim.com/

Har prøvd å slette fbw mappen i community mappen. Tok så en manuell installasjon av flyet. Fungerte heller ikke. Tok deretter en avinstall av installer programmet til fbw. Lastet det ned på nytt og tok en ny installasjon. Fungerer fremdeles ikke. Kan det være at jeg må slette diverse liveryes jeg har lagt inn som tilhører det? Tenker på om det kan være noen som ikke er kompatibel med det nye patchen til MSFS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Høres rart ut. Kommer ikke flyet opp i simulatoren? 

Det stemmer det kommer ikke opp i simulatoren. Det finnes i community mappen, men det visses ikke i simen. Det er noe som er skjedd etter Sim update 5. Jeg ser at det er installert, det ser jeg i content manager. Men det kommer ikke opp under aircraft selection og det visses heller ikke i marketplace butikken. Her er svaret jeg fikk fra Flybywire support når jeg sendte spørsmålet til de: "This is an edge case and may be related to your simulator not tracking your community folder. Please ask asobo or see our troubleshooting stepes here. https://docs.flybywiresim.com/start/installation/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden skrev Jan Nergaard:

Det stemmer det kommer ikke opp i simulatoren. Det finnes i community mappen, men det visses ikke i simen. Det er noe som er skjedd etter Sim update 5. Jeg ser at det er installert, det ser jeg i content manager. Men det kommer ikke opp under aircraft selection og det visses heller ikke i marketplace butikken. Her er svaret jeg fikk fra Flybywire support når jeg sendte spørsmålet til de: "This is an edge case and may be related to your simulator not tracking your community folder. Please ask asobo or see our troubleshooting stepes here. https://docs.flybywiresim.com/start/installation/ 

Hm, har du sjekket det som står i linken du fikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Jan Reidar Storelvmo:

Hm, har du sjekket det som står i linken du fikk? 

Fant ut av. Jeg fant flyet. Av en eller annen merkelig grunn så ligger det med tittelen "AIRCRAFT.UI_MANUFACTURER" i aircraft selection, under står det Flybywire eller navnet på liveriet. Vet ikke hvorfor det står slik 🤔 Eneste jeg la merke til at det bruker mye lengre tid å loade inn en før

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Dag Baardsen:

Er det samme her. Tipper det blir fikset snart - har nok med installasjonsprosedyren å gjøre.

Ja, ok. Bra det ikke er bare hos meg. Ser det er noe kompatibilitets problemer med liveries også. Regner med at de blir også oppdatert etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp denne tråden, selv om overskriften skulle vært sim update 6 😅

Jeg har lest meg litt opp, og har skjønt at stable version foreløpig ikke fungerer med SU6. Men jeg har byttet til dev version.

Er det flere som har problemer med autopiloten? Eller har det skjedd så mange endringer siden sist jeg fløy, det har nemlig gått noen måneder.

Jeg får ikke utført push/pull på speed,heading og alt. Tidligere når man holdt musepekeren over, kom pil opp, litt under, så pil ned (for pull). Noe jeg misforstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Robert Hulthin endret tittelen til A320 Fly By Wire problemer etter sim update 5-6-

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...