Gå til innhold

Over Varanger i nordvest-kuling.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Fra ENVD Vadsø til ENHV-Honningsvåg i kuling og regnbyger fra nordvest.  Startet brukbart i Vadsø, med sprekk i skylaget og forventet skybas på 2000 fot,  men typsk nok ble det tettere og lavere etter som jeg nådde kysten på nordsiden.  Over Laksfjorden måtte jeg helt ned til havflaten og var i ferd med å snu.  Heldigvis fikk jeg landkjenning ved Nordvågen,  og det lysnet akkurat nok til å komme seg ned på Valan.  Ingen proff "flight management",  men lærerik flysim-opplevelse  .

dr1.jpg

dr2.jpg

dr3.jpg

dr4.jpg

dr5.jpg

dr6.jpg

dr7.jpg

dr8.jpg

dr9.jpg

dr10.jpg

dr11.jpg

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Ernst K.Furuhatt:

Fra ENVD Vadsø til ENHV-Honningsvåg i kuling og regnbyger fra nordvest.  Startet brukbart i Vadsø, med sprekk i skylaget og forventet skybas på 2000 fot,  men typsk nok ble det tettere og lavere etter som jeg nådde kysten på nordsiden.  Over Laksfjorden måtte jeg helt ned til havflaten og var i ferd med å snu.  Heldigvis fikk jeg landkjenning ved Nordvågen,  og det lysnet akkurat nok til å komme seg ned på Valan.  Ingen proff "flight management",  men lærerik flysim-opplevelse  .

dr1.jpg

dr2.jpg

dr3.jpg

dr4.jpg

dr5.jpg

dr6.jpg

dr7.jpg

dr8.jpg

dr9.jpg

dr10.jpg

dr11.jpg

Jeg må virkelig si, at dette ser veldig realistisk ut. En flått montage.👍

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
38 minutter siden skrev Steinar Bakke.:

Jeg må virkelig si, at dette ser veldig realistisk ut. En flått montage.👍

Jatakk, flyr med virkelig vær, og det føles virkelig nok ☺️. Har samme været i Bodø, men ikke like spennende flyplasser som i Finnmark 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
40 minutter siden skrev Morten Nelson:

Veldig bra.
Har brukt denne en del selv i det siste, og holder for øyeblikket på med en tur litt lengre sør i landet. Mye bedre vær der, men ikke like spektakulært terreng

Kjenner på fristelsen å trekke lenger mot sør,  men har sterkere «dragning» mot nord ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...