PilotKjetil Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Bli med på en tur over Stavanger og Sandnes i et Cessna 172. Her styrer du kameravinkel selv. Bruk mobil, tablet, mus eller fjernkontroll. Filmet med GoPro MAX i 5K Ultra HD. 8 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Kult. Som å være med i flyet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Stilig! og bra landing👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Steinbra! Fantastisk! Og glimrende idé å sette kamera i copiulot-setet. Som andre sier - som å være med i flyet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PilotKjetil Skrevet 26. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2021 Takk for tilbakemeldinger. Har fått spørsmål i innboksen om hvilket skjermkort jeg bruker. For ordens skyld er dette real-life, og ikke simulator 😁 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 26. juli 2021 Del Skrevet 26. juli 2021 Hehe.. Med video burde man se om det er sim eller real (enn så lenge), men stillbilder begynner å bli vanskelig å skille. Fin video! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 1. august 2021 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Flott video fra "copilot" setet. For de som liker denne type videoer så kan jeg anbefale disse to: Den ene flyr en Cessna CJ3+ og den andre en Beechcraft Premier 1 jet (han er tidligere f-16 pilot i usa). Jeg har lært utrolig mye av disse to når jeg skulle være meg å fly Working Title CJ4 i fs2020 👍 Premier 1 Driver - YouTube CitationMax - YouTube Endret 1. august 2021 av Siggen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.