Torssan Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Noen som vet om det en gang kommer en oppdatering i Nordic scenery ang broer. Når jeg flyr over Grenlandregionen hvor jeg selv bor er det en dårlig utgave av grenlandsbroen og gamle Breviksbroen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BostonElf Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) Enig: Vi mangler helt klart en rekke broer, jeg bor i Brønnøysund hvor bybrua er omtrent flat mens i virkeligheten kommer den største Hurtigruta fint under ! Du har vært på flightsim.to og sett de broene som "Aleksander" har laget ? De er fine og er Vestpå. Vi mangler fortsatt en rekke broer, helt klart. Siste oppdatering inkluderte en rekke fine broer også. Men pass på! Jeg la til en eller flere broer enten Australia eller Canada... som forårsaket CTD - Crash To Desktop. Når de er avinstallert fungerer det bra. Endret 22. juli 2021 av BostonElf 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Så forsvant også Sotrabroen og Askøybroen med siste oppdatering MSFS 2020. Er det mulig å få disse til igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YngveP Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) 28 minutter siden skrev Gunnar van der Meeren: Så forsvant også Sotrabroen og Askøybroen med siste oppdatering MSFS 2020. Er det mulig å få disse til igjen? Thomas jobber med en ny oppdatering for å få dem tilbake. Skyldes en oppdatering at Japan Sceney i SU5 som asobo (microsoft) har gjort Endret 8. august 2021 av YngveP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Ja, fikk de tilbake etter å ha oppdatert Japan scenery i content manager. Endret 8. august 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Det ligger ingen ny oppdatering for Japan Scenery hos meg i CM. Jeg oppdaterte alle world sceneryene i content manager like etter hovedoppdateringen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2021 Enig der. Der er ingen oppdateringer...😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2021 10 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Enig der. Der er ingen oppdateringer...😒 PS. Det er Askøy brua og Sotra brua som ikke er tilstede. Mens de andre 4 er der. aleksander-hardangerbrua.aleksander-krifast.aleksander-nordhordlandsbroen.leksander-trekantsambandet. samt Skarnsund_bridge...!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Har dem hos meg, har dere oppdatert Bergen sceneryet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 11 timer siden skrev MagTvei: Har dem hos meg, har dere oppdatert Bergen sceneryet? Nei - prøver det.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. august 2021 Del Skrevet 9. august 2021 Og da er alle broene på plass! Last ned siste versjon av ts-bergenfeatures 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.