Gå til innhold

Tromsø/Tromsdalen/Kvaløysletta/Eidkjosen 3D fotogrammetri


Anbefalte innlegg

  • Dag Baardsen endret tittelen til Tromsø/Tromsdalen/Kvaløysletta/Eidkjosen 3D fotogrammetri
4 timer siden skrev Jan R. Alexandersen:

Siden jeg bor i Tromsø har jeg ventet på denne! Veldig bra. Nå ser byen og omgivelsene ut slik de er! Har en liten høydefeil på landskapet om du står på rullebane 18, men det er alt har funnet så langt! Ingen doble bygninger så langt jeg ser. Hurra for jobben!😀

Har du ikke dobbel Ishavskatedral og broer? De følger jo med i Nordic POI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greitt nok - men da får de ta en edit av fotoet - som jeg gjorde med lokale tiles for lokale flyplasser i AoN, med Photoshop og billedfiler fra 1,4 GB til 2,5 GB, og dette er årsaken til jeg har 32GB RAM. Med andre ord er dette mulig å få til - ved å legge et lokalt foto oppå det andre med høyere prioritet, der viskelæret er brukt. Men å få MS til å gjøre dette kan vi nok glemme; de bryr seg neppe om hver sau på hver gård 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...