Dag Baardsen Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 (endret) John Lovell (mannen bak bl.a. Ålesund 3D) har laget Tromsø i 3D: https://flightsim.to/file/18114/tromso-norway-with-real-trees-terraforming Endret 21. juli 2021 av Dag Baardsen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Er disse Google Maps import? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 21. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2021 7 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Er disse Google Maps import? Ja, men fikset bl.a. trær, heightmaps etc. i etterkant. En god del etterbehandling, ser det ut til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Riktige farger? Lys i bygninger om natten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 21. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2021 Har ikke testet enda, men det står på lista over ting som er fikset, så jeg vil tro det. Release Notes: Tromso.pdf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainNetflix Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Ålesund er kjempebra. Instant download på denne 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 (endret) Ble for mye doble bygninger, tårn og bro, så jeg slettet det her. Endret 21. juli 2021 av MagTvei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Siden jeg bor i Tromsø har jeg ventet på denne! Veldig bra. Nå ser byen og omgivelsene ut slik de er! Har en liten høydefeil på landskapet om du står på rullebane 18, men det er alt har funnet så langt! Ingen doble bygninger så langt jeg ser. Hurra for jobben!😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 4 timer siden skrev Jan R. Alexandersen: Siden jeg bor i Tromsø har jeg ventet på denne! Veldig bra. Nå ser byen og omgivelsene ut slik de er! Har en liten høydefeil på landskapet om du står på rullebane 18, men det er alt har funnet så langt! Ingen doble bygninger så langt jeg ser. Hurra for jobben!😀 Har du ikke dobbel Ishavskatedral og broer? De følger jo med i Nordic POI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 (endret) 56 minutter siden skrev MagTvei: Har du ikke dobbel Ishavskatedral og broer? De følger jo med i Nordic POI? Hei. Nei jeg har ikke det. Vet ikke hvorfor! Har også Nordic POI installert. Det er ellers en del mindre "skjønnhetsfeil" som sikkert kan endres. nstallert Endret 22. juli 2021 av Jan R. Alexandersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Hmm, vil nå påstå at brua er dobbel hos deg også ved Ishavskatedralen? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Alexandersen Skrevet 23. juli 2021 Del Skrevet 23. juli 2021 Ja, det har du rett i. Har ikke sett det før du gjør meg oppmerksom på det! 😗 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Jeg har også mye dobbelt og jeg likte ikke de sprangene i terrenget nær flyplassen. Ser best ut fra god høyde..:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Sløvt at de ikke har giddet å viske ut brofoto når de endelig lager brukbare broer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 (endret) 37 minutter siden skrev Andrew Thomsen: Sløvt at de ikke har giddet å viske ut brofoto når de endelig lager brukbare broer. Ifølge utvikler er visst dette lettere sagt enn gjort. Endret 28. juli 2021 av Dag Baardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 19. august 2021 Del Skrevet 19. august 2021 Greitt nok - men da får de ta en edit av fotoet - som jeg gjorde med lokale tiles for lokale flyplasser i AoN, med Photoshop og billedfiler fra 1,4 GB til 2,5 GB, og dette er årsaken til jeg har 32GB RAM. Med andre ord er dette mulig å få til - ved å legge et lokalt foto oppå det andre med høyere prioritet, der viskelæret er brukt. Men å få MS til å gjøre dette kan vi nok glemme; de bryr seg neppe om hver sau på hver gård 😛 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.