Gå til innhold

For spekulanter:


Anbefalte innlegg

Sitat

Over the past few days, a select number of Twitch streamers have been sharing some cryptic clues about a potential new aircraft coming to Microsoft Flight Simulator. Both Chewwy94 and KatiePilot have said they have alpha access to a new “study-level airliner” for Microsoft Flight Simulator.

https://fselite.net/news/study-level-airliner-coming-to-msfs-firm-details-coming-soon/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
The Fenix Simulations Airbus A320

Hello everyone,

It gives me great pleasure to finally be able to speak with you all freely! All of us at Fenix Simulations have been waiting for the right time to show our creation off to the world. Today, after what feels like years of waiting, we’re finally happy lifting the covers off our A320. 

https://fenixsim.com/2021/07/12/the-fenix-simulations-airbus-a320/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg synes dette ser svært spennende ut, så får vi se hvordan dette blir etter lansering. Basert på hva jeg har sett og uttalelser, virker dette veldig bra, men vi har blitt fortalt mye før som har skuffet i ettertid fra andre utviklere, da mindre seriøse. «That being said», så virker dette lovende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

De legger ut en del info på Discord og det ser rett og slett veldig bra ut. Eye-Candy er alltid gøy, men systemsimulering og flymodell er det som vekter tyngst hos meg og selv om det er tidlig å si noe, så overbeviser både uttalelser og bilder så langt. Hva gjelder Airbus, så går det mest i Toliss, da FBW har fortsatt en liten vei og gå, men herlighet for en fremgang de folka har, så da får vi nok et par strålende Airbus-maskiner til MFS. FF er jeg mindre imponert over, da utviklingen går for sakte, og selv om FS Labs er på vei, ba jeg om pengene igjen (og fikk dem) etter malware-hendelsen som var mer en slegge i panseret enn en ripe i lakken for det selskapet. 
 

En ting som er fryktelig artig å oppleve som jeg har ventet i 20 år på: Det er nå snart reell konkurranse i addon-markedet med mange utviklere. Det vil presse priser ned og gi oss mange innovasjoner fremover. Gøy at nisjen vår har blitt stor gutt 😎

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hehe, ja, og er alltid veldig skeptisk til lovnader før release, men det virker overbevisende det jeg har sett så langt. De er i alpha når, så det tar nok litt tid før release, men vi satser på at dette blir bra. PS: Blir jeg skuffet, trøster jeg meg med at det ikke er første gang: det tannhjulet er blitt sløvt over årene 🤪

Her er video av Cat2 Autoland:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...