Gå til innhold

Braathens DC-6B LN-SUB


Anbefalte innlegg

Da har jeg laget alle esensielle albedo filer på nytt fra bunnen av. Enkelte av comp filene er også endret. Det er bare den siste fasen som mangler. Jeg vet ennå ikke hvordan jeg skal lage den riktige strukturen for at simulatoren skal kunne lese dette som et nytt livery.
Foreløpig har jeg bare erstattet filer i den eksisterende mappen for LN-SUK. Litt igjen å lære ennå (også en del flere korrigeringer som skal gjøres), men det går fremover....

 

Skjermbilde (2710).jpg

Skjermbilde (2705).jpg

Skjermbilde (2728).jpg

Skjermbilde (2696).jpg

Skjermbilde (2711).jpg

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget de aller fleste Albedo filene fra scratch nå (og noen av comp filene). Jeg har komplett tekstursett, men får ikke til å eksportere dette slik at  MSFS2020 laster liveryet riktig.
Disse teksturene er montert over et eksisterende Braathens livery. Skjønner meg ikke helt på .json (javafiler). Er det noen som kjenner til aplikasjoner som kan hjelpe til med å klargjøre teksturene for FS2020?

 

 

Skjermbilde (2736).jpg

Skjermbilde (2750).jpg

Skjermbilde (2746).jpg

Skjermbilde (2754).jpg

Skjermbilde (2784).jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det se ut til at jeg har klart å eksportere dette liveryet til MSFS 2020 slik at det funker.  Har ennå en del småting som skal gjøres - så trenger jeg noen til å teste at dette fungerer for andre også 😊
Dette er engentlig en milepæl for meg. Det har vært traurig å se på at det ene etter det andre liveryet dukker opp uten å kunne gjøre noe selv 😳

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden skrev Robert Hulthin:

Desverre får feil på den
Bedre om du får konvertert den til PTP file som PMD operations Center leser vil jeg tro
Bilde av feilen jeg får
 

jpg-2021-jul-9-002.jpg

Får du ikke til å legge den direkte i community mappen for så å laste den derfra i simulatoren som livery til DC-6B? (Ser at flere liveries gjør det på denne måten og går utenom PTP)
Slik jeg har forstått dette, må teksturene installeres i hovedmappen for PMDG DC-6 for så å eksporteres som PTP (dette har jeg ikke fått til). Når den ligger utenfor hovedmappen, kan man ikke bruke Operation Center for å laste den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...